دانلود سریال
Homeland وطن

10013 تعداد بازدید
User 5
10
/
7
AnimeList Rating
User 347K
10
/
8.3
IMDB Rating
96
/
96
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Homeland
دانلود سریال Homeland

خلاصه داستان سریال Homeland

این مجموعه که هوملند نام دارد، با یک اتفاق بسیار شگفت انگیز و جالب شروع می شود و بسیاری از افراد را شگفت زده و هیجان زده می کند. داستان سریال Homeland از جایی آغاز می شود که فردی به نام کری متیسون متوجه وجود یک آمریکایی در زندان القاعده می شود. این فرد آمریکایی به مدت چندین سال است که زیر نظر عراق بوده و مشخص می شود که کاملا شست و شوی مغزی داده شده است. دولت عراق این فرد آمریکایی که اسیر عراق بوده و برودی نام دارد را آزاد کرده و به او را به عنوان یک قهرمان ملی به سمت آمریکا بفرستد. 

 

سریال اکشن هوملند

کری متیسون برای آنکه ثابت کند برودی یک جاسوس است، شنود و دوربین هایی را بدون آنکه به دولت توضیح دهد، روی برودی نصب می کند. حالا مردی که برودی نام دارد، پس از هشت سال که دستور اعدام او صادر شده بود، با ظاهری جدید به آمریکا باز می گردد.

در سریال Homeland، اسکات برودی هشت سال از تمدن و انسان های دیگر دور بود؛ به همین دلیل با ظاهری جدید که محاسن و ریش بلندی دارد، در بین مردم آمریکا ظاهر می شود. آمریکایی ها از پیدا شدن این فرد بسیار خوشحال شدند، اما این تازه شروع ماجرا است!

 

سریال Homeland

این مجموعه تلویزیونی آمریکایی که توسط هاوارد گوردون و الکس گانسا ساخته شده، دارای ژانر های دلهره آور سیاسی، دلهره آور روانشناختی و جاسوسی است. می توان از مندی پتینکین، موری استرلینگ، روپرت فرند، کلر دنیز، مورنا باکارین، نوید نگهبان، کلارا خوری، مورگان سِیلِر و اف موری آبراهام به عنوان برخی از بازیگران Homeland نام برد. 

این مجموعه که به زبان انگلیسی ساخته شده و محصول کشور آمریکا است، دارای هشت فصل و 96 قسمت است. الکس گانسا، مایکل کوئستا، هاوارد گوردون، آوی نیر، جدعون راف و رن تلم به عنوان تهیه کنندگان هوملند شناخته می شوند. 

تمامی قسمت های این مجموعه 96 قسمتی در کارولینای شمالی ضبط شده اند. هر قسمت از هوملند 43 دقیقه را به خود اختصاص داده است. شبکه شو تایم وظیفه پخش تمامی این 96 قسمت را به عهده داشت. اولین قسمت از این مجموعه جاسوسی، در تاریخ 2 اکتبر 2011 تولید شده و در این شبکه منتشر شد. 

Homeland در تاریخ 26 آوریل 2020 پایان یافت که آخرین قسمت آن هم از شبکه شو تایم پخش شده بود. بهتر است بدانید این سریال بر پایه مجموعه تلویزیونی اسرائیلی که اسیران جنگی نام دارد، ساخته شد. 

 

نقد سریال Homeland

این سریال جاسوسی توانست از همان ابتدا با مضمون جذابی که دارد، نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و پوینت مثبت آن ها را دریافت کند. کمتر کسی حاضر می شود چنین سریالی را ساخته و بخواهد مسائلی با این عنوان ها را بیان کرده و حتی به تصویر بکشد. 

سازنده Homeland اما این موضوعات را کنار گذاشته و فارق از هر چیزی، کار خود را به درستی انجام داده است. این مجموعه به صورتی طراحی شده که وقتی برای اولین بار یکی از شخصیت ها را ببینید، می توانید کاملا با او آشنا شوید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-03-24 00:50:12
    خیلی وقت پیش دیدم این سریال رو. مقداری از داستان تو ایران اتفاق میوفته. مخصوصا فصل آخر که کلا تو ایرانه ماجرا. جالب بود. ارزش دیدن داشت
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.