دانلود سریال
Bad Banks بانکهای بد

3167 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5.9K
10
/
7.8
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Bad Banks
دانلود سریال Bad Banks

خلاصه داستان سریال Bad Banks

مجموعه بانک های بد می خواهد داستان زندگی زنی جوان را روایت کند که دارای شخصیت پیچیده ای است و باید برای زندگی اش تصمیمات مهمی را بگیرد. این زن در سریال Bad Banks، جانا نام دارد. او در دنیای پول و انواع و اقسام سرمایه کار می کند و شغلش بسیار جالب به نظر می رسد. اما او در دنیای کاری اش با مشکلاتی مواجه می شود که باید در این راه تصمیمات مهم و سرنوشت سازی را بگیرد. مشکلاتی که جانا با آن ها دست و پنجه نرم می کند، بسیار ناعادلانه به نظر می رسند. 

 

سریال بانک های بد

اصلی ترین موضوعی که در زندگی این زن جوان برای او اهمیت دارد، مسئله خودخواهی وی است. او فردی بسیار مستبد و خودرای است که بسیاری از تصمیمات کار و زندگی اش را بنا بر همین مسئله می گیرد. البته در سریال Bad Banks، جانا برخی مسائل را بنا بر سرعت پیش رَوی و سعی و تلاش کردن برای موفقیت هم حل کرده و در مورد آن ها تصمیم می گیرد. 

عملکرد خودخواهانه جانا در بخش کاری اش تاثیر زیادی گذاشته و همچنان تاثیر گذار است. او باید با توجه به این موضوع، تصمیم بگیرد که آیا سبک رفتارش در کار را عوض کند یا خیر!؟ 

 

سریال Bad Banks

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی کریستین زوبرت و کریستین شوچو ساخته شده که محصولی از کشور آلمان است. ژانر های قالب بر بانک های بد، ژانر هایی جنایی و درام هستند که می توانید این سبک ها را با دیدن تنها چند قسمت از این مجموعه، متوجه شوید. 

در این سریال، بازیگرانی همچون Désirée Nosbusch، Germain Wagner، Jean-Marc Barr، Jeff Wilbusch، Albrecht Schuch،Barry Atsma، Jörg Schüttauf، Larisa Faber و Mai Duong Kieu نقش خود را به بهترین شکل ممکن، ایفا کرده اند. 

این مجموعه جنایی درام که به زبان آلمانی ساخته شده، دارای 2 فصل است. داستان بانک های بد که در دو فصل جمع شده، 12 قسمت دارد. این 12 قسمت به گونه ای در فصل ها قرار گرفته اند تا مخاطبان بتوانند آن ها را به راحتی دانلود کرده و به تماشای سریال بنشینند. 

هر قسمت از این دو فصل، 50 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. بهتر است افراد زیر 13 سال، Bad Banks را تماشا نکنند؛ چرا که این مجموعه جنایی، سریالی خانوادگی نیست. سال 2018، اولین قسمت از این مجموعه جنایی 12 قسمته، منتشر شد. 

 

نقد سریال Bad Banks

با توجه به آنکه این مجموعه توانست در سایت IMDB امتیاز 7.9 را از آن خود کند، می توان طبق این موضوع ادعا داشت که بانک های بد که محصولی از کشور آلمان است، توانسته در نوع خود، یکی از بهترین ها باشد. شاید به داستان مختصری که از این سریال تعریف کردیم، متوجه بخش های جنایی و درام آن نشده باشید، زمانی می توانید چنین سبک هایی را درک کنید که تمامی 12 قسمت را به خوبی تماشا کرده باشید.

Bad Banks به عنوان یکی از سریال های جنایی موفق شناخته می شود که در سال 2018 توانست نظر بسیاری از بیندگان را در همان قسمت های آغازین، نسب به خود جلب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.