دانلود سریال
Narcos: Mexico

4893 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 87K
10
/
8.4
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Narcos: Mexico
دانلود سریال Narcos: Mexico

خلاصه داستان سریال Narcos: Mexico

تمرکز اصلی این مجموعه تلویزیونی روی مواد مخدر و افرادی است که در این زمینه فعالیت دارند. سریال Narcos: Mexico، دو طرف ماجرا را در بر گرفته و هم رئیس گروه مواد مخدر را نشان داده و هم روی فردی تمرکز دارد که در این مسیر ماموریت هایی دارد و باید آن ها را به سرانجام برساند. این دو شخصیت اصلی با نام های پابلو اسکوبار و خاویر پینا شناخته می شوند. فکر می کنید از بین آن ها، کدامیک سرکرده گروه کوکائین است؟ پابلو اسکوبار به عنوان فردی شناخته می شود که در راس گروه کوکائین قرار دارد. 

 

ژانری جنایی درام

پابلو که در زمینه خرید و فروش کوکائین فعالیت می کند، فردی کلمبیایی است. آن طرف داستان را می توان مربوط به خاویر پینه دانست؛ فردی که برای دستگیر کردن پابلو اسکوبار مامور بوده و باید در این مسیر، هر کاری که از دستش بر می آید را انجام دهد.

این فرد در سریال Narcos: Mexico، ماموری مکزیکی است که در ستاد مبارزه با مواد مخدر DEA فعالیت می کند. این فرد از طرف مقام های بالا در آمریکا، به کلمبیا فرستاده می شود تا پابلو اسکوبار را دستگیر کند. البته زنده یا مرده برگشتن پابلو برای کسی فرق ندارد؛ خاویر پینه اجازه دارد او را بکشد! 

 

سریال Narcos: Mexico

به احتمال زیاد تا به حال، اسم پابلو اسکوبار که به عنوان بزرگ ترین رئیس گروه کوکائین در کلمبیا شناخته می شود را شنیده اید. داستان مجموعه نارکو ها: مکزیک از ماجرا های واقعی الهام گرفته شده است. با توجه به این مسئله می توان گفت تمامی اتفاقاتی که در Narcos: Mexico رخ داده، از روی واقعیت بوده و روزی در دنیای واقعی اتفاق افتاده است. 

این مجموعه در ژانرهای جنایی، درام و زندگی نامه تولید شده است؛ همین سبک ها هستند که می توانند مضمون اصلی سریال را مشخص کند. کارلو برنارد، دوگ میرو و کریس برنکتو به عنوان سازندگان این مجموعه که محصولی ترکیبی از کشور های مکزیک و آمریکا است، شناخته می شوند. 

می توان از خواکین کوسیو، مت لتچر، مایکل پنیا، آرون استیتن، ترزا رویز و آلیسا دیاز به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه، هنر های خود را نشان داده اند. این سریال که در مکزیک و آمریکا تصویربرداری شده، دارای سه فصل 20 قسمته است که هر قسمت از آن 45 الی 69 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

اولین قسمت از Narcos: Mexico در 16 نوامبر 2018 توسط شبکه نتفلیکس پخش شد. 

 

نقد سریال Narcos: Mexico

ممکن است هرچه بیشتر در مورد پابلو اسکوبار بدانید، بیش از پیش تعجب کنید که او چگونه زندگی می کرده است. این فرد دارای سرمایه بسیاری در زمان خود بود که حتی بسیاری از افراد قصد دارند امروزه به این سرمایه ها دست پیدا کنند. 

نارکو ها: مکزیک هم گوشه ای از زندگی این فرد را نشان داده و می خواهد بخشی از ماجرا های پابلو اسکوبار و توطعه ها برای قتل او را به تصویر بکشد. از آنجایی که تمامی سکانس های Narcos: Mexico بر اساس واقعیت تصویربرداری شده بودند، این مجموعه توانست در همان قسمت های اولیه، بسیاری از مخاطبان را جذب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1398-11-29 12:32:11
    دمتون گرم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.