دانلود سریال
Gravity Falls

7400 تعداد بازدید
User 76
10
/
9.39
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
40
/
40
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Gravity Falls
دانلود سریال Gravity Falls

خلاصه داستان سریال Gravity Falls

ماجرا مربوط به خواهر و برداری دوقلو است که میبل و دیپر نام دارند. خانواده آن‌ها قصد دارند فرزندان خود را برای تابستان، پیش عموی آن‌ها که استنلی پاینز نام داشته و در شهر آبشار جاذبه زندگی می‌کند، بفرستند. ماجرای سریال Gravity Falls از جایی شروع می‌شود که آن‌ها به این شهر رفته و دیپر متوجه برخی اتفاقات عجیب و غریب در آبشار جاذبه می‌شود. موضوع اصلی داستان هم مربوط به همین اتفاقات و جریاناتی است که در‌حال رخ‌دادن هستند. میبل که فردی اجتماعی است، پس از ورود به شهر دوستان زیادی را برای خود پیدا می‌کند. 

 

قدرت های خارق العاده در سریال

پس از گذشت چندین قسمت، شخصیت‌های ویژه‌ای به این مجموعه هیجان‌انگیز وارد می‌شوند. یکی از این شخصیت‌ها، متعلق به موجودی است که حالت مثلثی داشته و بیل سایفر نام دارد. این موجود خارق‌العاده دارای قدرت بی‌نهایت بوده و به‌ نظر می‌رسد که همه چیز را می‌داند.

یکی از اتفاقات عحیب سریال Gravity Falls را می‌توان مربوط به دروازه میان بعدی دانست که استنلی پاینز از آن بیرون می‌آید. این دروازه، متعلق به بیل سایفر است که پس از چند وقت باز می‌شود. این موجود مثلثی‌شکل قصد دارد با وارد‌کردن تمامی افراد شهر به این دروازه، جهان را نابود کند.

بیل سایفر می‌خواهد با انجام‌دادن چنین کاری، دنیا‌های موازی را تصرف کند. هیچ‌گاه چنین اتفاق نا‌گواری پیش نمی‌آید؛ چرا که میبل و دیپر شهر را با کمک دیگر اهالی آن نجات می‌دهند و این اتفاق عجیب را سپری می‌کنند. 

 

سریال 20 قسمتی

تهیه‌کننده این مجموعه انیمیشنی فردی به نام الکس هیرش است. البته او، یکی از کارگردانان سریال Gravity Falls هم هست. علاوه ‌بر الکس هیرش، آرن اسپرینگر، جو پیت و جان آشیما هم در گروه کارگردانان قرار دارند. کشور سازنده این انیمیشن هیجان‌انگیز که حالت ماجراجویی دارد، ایالات متحده آمریکا است. 

با توجه به اینکه انیمیشن آبشار جاذبه محصولی آمریکایی است، به زبان انگلیسی ساخته شده است. تلویزیون انیمیشنی دیزنی، وظیفه توزیع‌کردن این مجموعه جالب را بر‌عهده داشت. هر دو فصل از Serial آبشار جاذبه، در شبکه دیزنی اکس‌دی پخش شد. 

هر‌کدام از این دو فصل دارای 20 قسمت هستند که در کل یک مجموعه 40 قسمتی را تشکیل داده‌اند. مدت‌زمان پخش هر قسمت، 22 دقیقه است. صدا‌پیشگان شخصیت‌های Gravity Falls، توانستند تا حد زیادی داستان را تکمیل کرده و آن را به سمت و سویی درست ببرند. 

در‌ واقع، آن‌ها به هر شخصیت داستانی که در آبشار جاذبه قرار دارد، روح تازه‌ای دادند. این مجموعه از کتاب کمیک چهار افسانه گمشده، الهام گرفته شده است.

 

نقد سریال Gravity Falls

بسیاری از هواداران این سریال، از آن در هر دو فصل استقبال شایسته‌ای کردند. یکی از مسائلی که باعث شد آبشار جاذبه بتواند به جوایز زیادی دست‌پیدا کند را می‌توان در همین مسئله جست‌و‌جو کرد. همه چیز در این مجموعه ماجراجویانه، به بهترین شکل ممکن و در جای درست خود قرار گرفت. 

سریال Gravity Falls توانست طی انتشار 40 قسمت، در سال 2018 برنده جوایز کودکان BAFTA و همچنین Nickelodeon Brazil Kids شود. این مجموعه، در سال 2015 هم یکی از نامزد‌های دریافت جایزه انی شد. با توجه به این مسائل می‌توان آبشار جاذبه را یکی از انیمیشن های بسیار تاثیر‌گذار، هم برای کودکان و هم برای بزرگ‌سالان دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-05-18 22:07:36
    بدون شک یکی از بهترین انیمیشن های تاریخ هست . فضا سازی عالی و شخصیت پردازی معرکه همراه داستانی پر از خنده و هیجان یکی از بهترین 25 دقیقه ای عمرتونو رقم خواهی زد. اگه هنوز ندیدینش بدون هیچ گونه تردید بزنید تو صف دانلود تا بعد تموم کردنش بفهمین چی میگم:)
  • 1400-07-16 07:54:57
    سلام لینک ها کار نمی کنند... میشه چک کنید؟
  • 1399-09-08 17:51:48
    چرا آخه فصل سه نمیاد😢😢
  • 1399-10-04 17:43:02
    عالیه خیلی خوبه حیف که فصل سه نداره
  • 1399-09-08 17:51:50
    فصل سه کی میاد؟😑
    • 1399-01-06 21:21:47
      فصل 3 قرار نیست بیاد ولی اگه خوشت اومده ازش پیشنهاد میشه final space رو هم ببین:) هردو عالین
      • 101
        1400-09-01 22:52:27
        owl house و star vs devil forces هم پیشنهاد میکن ببینید
  • ali
    1399-04-31 09:53:30
    بهترین انیمیشن جهان
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.