دانلود سریال
ZeroZeroZero

2792 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 27K
10
/
8.1
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال ZeroZeroZero
دانلود سریال ZeroZeroZero

خلاصه داستان سریال ZeroZeroZero

ماجرای این داستان مربوط به دون مینو است که عنوان (پدر‌خوانده فراری) روی آن نهاده شده است. اما ارتباط این اسم با او چیست؟ دون مینو در داستان سریال ZeroZeroZero، از دست پلیس ایتالیایی فرار کرده است. او برای اینکه دوباره کسب درآمد کرده، از پس خرج و مخارج خود بر آمده و آن را بیشتر کند، قصد دارد محموله‌ای از کوکائین را به شهری بفرستد. او در این مسیر از همکار قدیمی خود که لینوود نام دارد، کمک می‌گیرد. با توجه به آنکه شهر مقصد کوکائین‌ها، شهری دریایی است، دون مینو باید برای این کار از کشتی استفاده کند. 

 

سریال پدر‌خوانده فراری

دلیل اینکه او از لینوود درخواست کمک کرده، مربوط به حمل‌و‌تقل محموله است؛ لینوو، یک شرکت کشتی‌رانی دارد. شهر مقصد، جیویا تاورو است که در ایتالیا واقع شده است. داستان سریال ZeroZeroZero از جایی جذاب می‌شود که دون مینو در مسیر رسیدن این محموله، می‌میرد.

دلیل مرگ آن هم زخمی‌شدن در مونتری مکزیک است. با این وجود، دو دستگی شروع شده و موافقان و مخالفان رسیدن کوکائین به جیویا تاورو در دسته‌های مقابل هم قرار می‌گیرند. اِما و کریس که فرزندان دون مینو هستند، هر کاری را انجام می‌دهند تا بتوانند محموله را صحیح و سالم به شهر مقصد برسانند. 

بهتر است بدانید که کریس، دارای بیماری  هانتینگتون است. نوه دون مینو اما در جبهه مقابل قرار دارد. او با گروهی که قصد از‌بین‌بردن پدربزرگش را دارند، همکاری کرده و سعی می‌کند از رسیدن محموله کوکائین جلوگیری کند. 

 

سریال پدر‌خوانده فراری

سریال ZeroZeroZero، مجموعه‌ای ایتالیایی است که ژانر درام و جنایی را در خود جای داده است. مائوریچو کاتس، استفانو سولیما و لئوناردو فاسولی، از افرادی هستند که وظیفه سازندگی این مجموعه جنایی را بر‌عهده داشتند. 

داستان این سریال، از روی کتابی با همین نام که اثر روبرتو ساویانو است، نوشته شد. در‌ واقع، لینوود نام خانواده‌ای است که شرکت کشتی‌رانی را با قصد حمل‌و‌نقل مواد مخدر تاسیس کرده‌اند. نام این مجموعه تلویزیونی، از روی آرد 000 الهام گرفته شده است. 

اما این آرد دقیقا چیست؟ این اسم، متعلق به خالص‌ترین کوکائینی است که در بازار وجود دارد. کسانی که مواد مخدر را قاچاق می‌کنند، چنین محموله‌ای را با این نام می‌شناسند. کارگردانان ZeroZeroZero، استفانو سولیما، پابلو تراپرو و ینوس متز پیدرسن بوده‌اند. 

زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، ولوف، اسپانیایی و ایتالیایی، در این سریال هشت قسمتی به‌ کار رفتند. سنگال، ایتالیا، مراکش و آمریکا، از مکان‌هایی هستند که صحنه‌های سریال، در آنجا تصویر‌برداری شد‌ه‌اند. اسکای آتلانتیک، پرایم ویدئو و کانال+، وظیفه پخش این مجموعه را در تاریخ 14 فوریه 2020 به ‌عهده داشتند.

 

نقد سریال ZeroZeroZero

با توجه به اینکه چنین مجموعه‌ای توانست در عین درام‌بودن، کمی از ماجرا‌های جنایی را هم چاشنی داستان خود کند، می‌توان گفت نیمی از راه را با موفقیت سپری کرده است. به ‌نظر می‌رسد نام سریال که پدر‌خوانده فراری است، در ابتدا بتواند نظر مخاطب را نسبت به خود جلب کند؛ پس نام آن هم بسیار هوشمندانه انتخاب شده است. تمامی این موارد و بسیاری از عوامل دیگر دست به دست هم داده‌اند تا بتوانند موفقیت و همچنین مخاطب‌پسند‌بودن را با انجام یک کار، داشته باشند. 

با توجه به مسائلی که بیان شد می‌توان گفت، عوامل و سازندگان سریال ZeroZeroZero خواستند و همچنین توانستند با یک تیر دو  نشان بزنند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.