دانلود سریال
The Sinner گناهکار

3493 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 129K
10
/
7.9
IMDB Rating
32
/
32
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Sinner
دانلود سریال The Sinner

خلاصه داستان سریال The Sinner

ماجرای داستان مربوط به مادری جوان است که کورا تانتی (Cora Tanner) نام دارد. او همانند بسیاری از افراد دیگر، دارای یک زندگی بسیار عادی است، تا اینکه همه چیز عوض شده و در دوره بسیار کوتاهی از زندگی‌اش با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود. تغییرات زندگی کورا در داستان سریال The Sinner از جایی شروع می‌شود که او می‌فهمد درگیر بیماری شدید شده که موجب تشنجش می‌شود. همه چیز به همین‌جا ختم نشده و کورا پس از اتمام دوره بیماری خود و پشت‌سر‌گذاشتن فشار‌های روانی، وارد مرحله‌ای جدید می‌شود. 

 

سریالی با کارهای خشونت آمیز

پس از آنکه این مادر جوان، چنین اتفاقاتی را پشت سر گذاشته و دوره تشنج‌های شدید را سپری کرده، با حالاتی مواجه می‌شود که اصلا متوجه آن‌ها نیست. او جنایت‌های زیادی را در میان بسیاری از مردم انجام می‌دهد. کورا بدون اینکه دلیل قانع‌کننده‌ای داشته باشد، کار‌های خشونت‌آمیز را به‌ صورت ناگهانی انجام می‌دهد. 

نکته جالب ماجرا، اینجا است که کورا کار‌هایی را که انجام داده به یاد نمی‌آورد و نمی‌داند که چرا و به چه دلیل دست به چنین جنایاتی زده است! در بخشی از داستان سریال The Sinner، کارآگاهی با نام هری آمبروز وارد ماجرا می‌شود.

این کارآگاه قصد دارد بداند که چه چیزی باعث می‌شود کورا خود را در این موقعیت‌ها قرار داده و دست به کار‌های خشونت‌آمیز بزند. او ابتدا اوضاع را آرام کرده و سپس به بررسی منطقی و عقلانی این موضوع می‌پردازد تا بتواند همه چیز را از ریشه حل کند. 

 

سریال The Sinner

کارگردانی این مجموعه هیجان‌انگیز و جنایی، بر‌عهده فردی به نام Derek Simonds است. البته درک سایمون، نویسندگی داستان سریال گناهکار را هم به‌ عهده گرفت. این سریال که ژانر‌های درام، جنایی، راز‌آلود و جرم و جنایت را در خود جای داده، محصولی از کشور آمریکا است که به زبان انگلیسی منتشر شد.

Donna E. Bloom، به‌ عنوان تهیه‌کننده اصلی The Sinner، شناخته می‌شود. تصویر‌برداری‌های این مجموعه شاهکار، در نیویورک انجام شده است. سریال گناهکار در سه فصل تولید شد. مدت‌زمانی که برای هر قسمت در‌نظر گرفته شده، حدود 40 الی 46 دقیقه است.

نویسنده این مجموعه، برای نوشتن فیلمنامه آن، از کتابی با همین نام که اثر پترا همسفهر (Petra Hammesfahr) است، الهام گرفت. اولین قسمت از فصل اول این مجموعه جنایی-درام در تاریخ دوم اوت 2017 روی شبکه USA Network قرار گرفت. این شبکه پس از اتمام سه فصل اول، خبر تمدید فصل چهارم آن را هم به مخاطبان اعلام کرده است. 

 

نقد سریال گناهکار

به‌ صورت کلی می‌توان The Sinner را یکی از شاهکار‌هایی دانست که از شبکه USA Network پخش شده است. اگر قرار باشد تمامی فصل‌ها را از هم تفکیک کرده و به بررسی جداگانه‌شان بپردازیم، می‌توانیم بگوییم فصل اول و دوم، دارای بهترین قسمت‌ها بود.

با توجه به اینکه سازندگان در ابتدای ساخت تصمیم گرفته بودند که تنها یک مینی سریال تولید کنند، پس از موفقیت‌های همان چند قسمت اول، نظر خود را عوض کرده و تا به‌حال، به چهار فصل رسیده‌اند. بسیاری از افرادی که مخاطب این مجموعه جنایی بوده‌اند، آن را یکی از بهترین‌ها در این ژانر می‌دانند. با این اوصاف، سریال The Sinner توانست در هفتاد و پنجمین دوره از مراسم گلدن گلوپ، دو نامزدی را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.