دانلود سریال
Deadwood

3698 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 110K
10
/
8.6
IMDB Rating
36
/
36
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Deadwood
دانلود سریال Deadwood

خلاصه داستان سریال Deadwood

ددوود در این مجموعه تلویزیونی که با همین نام شناخته می شود، نام شهری است که بسیاری از اتفاقات در آن در حال رخ دادن هستند. در سریال Deadwood فردی به نام سورنجن، اداره این شهر را به عهده دارد. در واقع ددوود، شهری کوچک است که در جنوب ایالت داکوتا ( که امروزه با این نام شناخته می شود) قرار دارد. 

داستان این مجموعه تلویزیونی، روایت سال 1800 میلادی و ویژگی های طبیعی ددوود است. این شهر یکی از بهترین مکان هایی است که افراد می توانند در آن، راه چندین ساله را یک شبه طی کنند. 

این شهر دارای معادن طبیعی طلای بسیاری است که اغلب افراد به آنجا نقل مکان می کنند تا بتوانند از این طریق، با پیدا کردن طلاهای موجود، به سرمایه هنگفتی دست پیدا کنند. اوایل زمانی که ددوود تاسیس شده بود، هیچ قاعده و قانونی برای آن در نظر گرفته نشده بود؛ البته اینکه کسی هم نبود این کار را انجام دهد، در این مسئله بی تاثیر نیست. 

سورنجن در سریال Deadwood، فردی تبهکار و جنایتکار است که چندین قاعده و قانون را برای این شهر در نظر گرفته است؛ البته این قوانین، تنها نظرات شخصی سورنجن هستند و کسی دیگر در این ماجرا دخیل نیست!

 

سریال Deadwood

ژانر های درام، وسترن، تاریخی و جنایی، از ژانر های قالب بر این مجموعه تلویزیونی هستند که به واسطه دیوید میلچ ساخته شده است. می توان از ویلیام ساندرسون، تیتوس ولیور، دبلیو ارل براون، ایان مک شین، تیموتی اولیفانت، کیم دیکنز، برنت سکستون، جرالد مک رینی، لئون ریپی و آنا گان، به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه درام تاریخی، به هنرمندی پرداخته اند. سریال Deadwood دارای تهیه کنندگان اجرایی به نام های دیوید میلچ، مارک تینکر و گرگ فاینبرگ است. 

این مجموعه تلویزیونی که با نام ددوود شناخته می شود، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. ددوود دارای 3 فصل است که این 3 فصل، 36 قسمت را درون خود جای داده اند. هر قسمت از این مجموعه 36 قسمتی، حدود 48 الی 60 دقیقه است. 

می توان از رد بورد، روسکو، سی بی سی پارامونت و پارمونت تلویزیون به عنوان تولیدکنندگان این سریال نام برد. شبکه اچ بی او آمریکا وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه تلویزیونی را به عهده داشت. اولین قسمت از Deadwood در تاریخ 21 مارس 2004 در همین شبکه منتشر شد. 

 

نقد سریال Deadwood

ددوود توانست از همان ابتدای تولید تا آخرین قسمت از فصل 3، نظرات مثبت بسیاری را دریافت کرده و در پی این نظرات، به جوایز بسیاری دست پیدا کند. سایت IMDB از میان 250 سریال برتر خود، رتبه 111 را به مجموعه ددوود داده است. 

پس از این ماجرا ها بود که ددوود با رفتن به جشنواره های مختلف، توانست 28 جایزه را از جشنواره های بین المللی کسب کند. این جایزه ها، تنها مربوط به یک موقعیت خاص نبودند و بسیاری از عوامل سریال Deadwood دست به دست هم دادند تا این مجموعه توانست به چنین جایگاهی برسد.

می توان از عنوان های بهترین طراحی لباس، بهترین چهره پردازی، بهترین فیلمبرداری و بهترین کارگردانی، به عنوان تنها گوشه ای از سر تیترهای این جوایز نام برد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.