دانلود سریال
Gomorrah

3266 تعداد بازدید
User 4
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 41K
10
/
8.7
IMDB Rating
58
/
58
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Gomorrah
دانلود سریال Gomorrah

خلاصه داستان سریال Gomorrah

داستان گومورا در مورد قبیله های جنایتکاری است که هر کدام از آن ها می خواهند برای رسیدن به جایگاهی والا، جنگ کرده و حاضرند حتی جان خود و خانواده شان را به خطر بیندازند. ماجرای Gomorrah در مورد یکی از این قبیله ها و افرادی است که در آن حکومت می کنند. 

شاخص ترین فردی که شخصیت اول داستان را دارد، فردی به نام چیرو است. او کسی است که بسیار حریص بوده و می خواهد همه چیز را برای خود کند؛ در صورتی که او تنها یکی از افسران قبیله است و نقش چندان موثری در گروه شان ندارد. 

از طرفی دیگر هم وارث اصلی این قبیله که جنارو نام دارد، می خواهد گروه را از چنگ چیرو در بیاورد. این قبیله با نام ساواستانو شناخته می شود که هنوز فردی به نام سیرو که بزرگ آن است، گروه و اعضای آن را اداره می­کند. 

سیرو در سریال Gomorrah، باید طبق سنت ها پیش رفته و برای پس از مرگ خود، جانشینی انتخاب کند. او سعی می کند برای قبیله اش که پر از جرم و جنایات است، فردی را انتخاب کند که لایق آن باشد. چیرو و جنارو، تنها گوشه ای از جنگ و درگیری ها را در بر گرفته اند و تمامی افراد می خواهند قدرت را در دست بگیرند و رئیس بعدی باشند! 

 

سریال Gomorrah

گومورا که ساخته فردی به نام روبرتو ساویانو است، ژانر های درام و جنایی را در خود جای داده است. سازنده این مجموعه تلویزیونی جنایی برای نوشتن داستان آن، از رمانی با نام گومورا که آن هم اثری از روبرتو ساویانو است، الهام گرفته است. 

در واقع، سازنده سریال Gomorrah، پیش از تصویربرداری، کتابی با همین نام نوشته بود و سپس به فکر ساختن مجموعه تلویزیونی با همین نام افتاد. می توان از استفانو سولیما، فرانچسکو کومنچینی و کلودیو کوپلینی به عنوان کارگردانان گومورا نام برد. 

این مجموعه تلویزیونی، محصولی از کشور ایتالیا و آلمان بوده و به زبان های آلمانی و ایتالیایی ساخته شده است. فورتوناتنو چرلینو، مارکو پالوتی، مارکو داموره، سالواتوره اسپوزیتو، کریستیانا دل آنا و ماریا پیا کالتسونه، از افرادی هستند که به عنوان بازیگر در سریال گومورا شناخته شده و به ایفای نقش پرداخته اند. 

این سریال دارای 5 فصل 58 قسمت است که هر قسمت از آن، پخشی حدود 50 دقیقه ای دارد. وظیفه پخش تمامی قسمت های Gomorrah این مجموعه به عهده شبکه اسکای ایتالیا بود. اولین قسمت از این مجموعه درام جنایی در سال 2014، از همین شبکه منتشر شد. بسیاری از سکانس های گومورا در شهر ناپل ضبط و تصویربرداری شده اند. 

 

نقد سریال Gomorrah

این سریال که در ژانر های جنایی و درام ساخته شده، دارای طرفداران زیادی از کشور های مختلف است. بسیاری از بینندگان گومورا، آن را به عنوان یکی از بهترین مجموعه های تلویزیونی می دانند که در ژانر جنایی تولید شده است. 

می توان از 38.595 رای که در سایت IMDB به این سریال داده شده، این موضوع را به خوبی متوجه شد. گومورا توانست بنا بر این نظرات، در سایت IMDB امتیاز 8.7 را از آن خود کند که این مسئله به نوبه خودش، بسیار عالی است. Gomorrah با توجه به این دستاورد ها، نامزد دریافت جوایز بسیاری هم شد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-02-18 23:19:05
    سلام میشه سریال Parks and Recreation روقراربدید؟ ممنون
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.