دانلود سریال
Manhunt

2971 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 61K
10
/
8.1
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Manhunt
دانلود سریال Manhunt

خلاصه داستان سریال Manhunt

داستان مانهوت به فردی می پردازد که به عنوان یک پلیس یا بهتر است بگوییم مامور اف بی آی در سال 1995 میلادی فعالیت می کند. این مامور اف بی آی در سریال Manhunt با نام جیم فیتز جرالد شناخته می شود. او همانند بسیاری از ماموران دیگر، ماموریت هایی دارد که باید آن ها را به سرانجام برساند. 

او در این مجموعه تلویزیونی مامور است که یک قاتل را دستگیر کرده و او را به دام بیندازد. این قاتل، تنها یک قاتل ساده نبوده و کار های بسیار دیگری را هم انجام می دهد.

این قاتل که بسیار معروف است، به عنوان بمب گذار حرفه ای هم شناخته می شود. این قاتل تروریست که تد کاژینسکی نام دارد، قصد دارد محلی را بمب گذاری کند. جیم فیتز جرالد باید پیش از وقوع این حادثه، تد تروریست را پیدا کرده و او را دستگیر کند. 

سریال Manhunt از جایی جذاب می شود که یک روانشناس به کمک جیم فیتز می آید تا او بتواند به بهترین شکل ممکن تد کاژینسکی را پیدا کرده و او را گیر بیندازد. این مجموعه تلویزیونی، نشان می دهد که آن ها چگونه با تحلیل های روانشناسی می توانند رد تد کاژینسکی را بزنند! 

 

سریال Manhunt

مانهوت که با نام تعقیب یا شکار انسان شناسایی می شود، مجموعه ای تلویزیونی است که ژانر های هیجان انگیز، درام، جنایی و بیوگرافی را در خود جای داده است. تونی گیتلسن، اندرو سودروسکی و جیم کلمنت به عنوان سازندگان تعقیب شناخته می شوند. 

الیزابی ریسر، سم ورثینگتون، برایان اف اوربن، کریس نوت، لین کالینز، پل بتانی و کیشا کاستل هیوز از بازیگرانی هستند که در سریال Manhunt نقش آفرینی کرده اند. این مجموعه تلویزیونی که به زبان انگلیسی ساخته شده، محصولی از کشور آمریکا است. 

می توان از جان گولدوین، اندرو سودروسکی، گرگ یایتانس و دینا برونتی به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه تلویزیونی درام نام برد. دیوید ای روزمونت، فردی است که تهیه کنندگی مانهوت را به عهده داشت.

 مجموعه شکار انسان یا همان تعقیب دارای 2 فصل است که پیکربندی 18 قسمت دارد. هر قسمت از آن، حدود 60 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. تمامی قسمت های Manhunt توسط شبکه دیسکاوری آمریکا منتشر شدند. اولین قسمت از تعقیب، در تاریخ 1 اوت 2017 روی شبکه رفت.

فصل اول این سریال دارای 10 قسمت بوده و فصل دوم آن، 8 قسمت را در خود جای داده است. تعقیب را می توان محصولی مشترک از شبکه های Discovery و Spectrum دانست. 

 

نقد سریال Manhunt

این مجموعه جنایی که با نام شکار انسان شناخته می شود، توانست در سایت IMDB مورد بازدید 52.932 نفر قرار بگیرد. همین افراد می توانند با نظرات مثبت خود، امتیاز مناسبی را به مانهوت بدهند. با توجه به آنکه این سریال، داستانی بسیار جذاب و هیجان انگیز داشت، توانست از میان این تعداد بازدید، بنا بر بازخورد های مثبت بینندگان، امتیاز 8 را از 10 امتیاز کسب کند. 

بنا بر آنکه فصل اول Manhunt از موفقیت بالایی برخوردار بود، سازندگان آن تصمیم گرفتند دومین فصل را هم تولید کنند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-01-18 12:38:07
    سریال بسیار خوبیه و از نظرکن هرکس که این ژانرو دوس داره،باید ببینه. بخصوص اینکه ماجرا براساس واقعیته،جذابیت سریالو دو چندان میکنه
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1399-01-18 12:37:34
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    یه موردی که این سریالو متفاوت از بقیه فیلم ها تو این ژانر میکنه،اینه که فقط قضیه رو از طرف کاراگاه ها و پلیس نمیبینیم،بلکه با قاتل سریال و داستانش همراه میشیم، درمورد زندگیش،احساساتش،افکارش و عقایدش میفهمیم. به شخصه موقع تماشای سریال به دوچیز فکر میکردم: 1)جرم هر کسی، درواقع مجموعه ای از اشتباهات حداقل یک نسله، ونه فقط انحراف یک نفر. 2)طرز تفگر دو آدم که دوتا راه متضاد همدیگه رو رفتن، به طرز جالبی نزدیک بهم بود.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.