دانلود سریال
The English Game بازی انگلیسی

2498 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 16K
10
/
7.6
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The English Game
دانلود سریال The English Game

خلاصه داستان سریال The English Game

اگر دوست دارید در مورد ریشه فوتبال در انگلستان بدانید، بهتر است با سریال The English Game آشنا شوید. بسیاری از افرادی که طرفدار این ورزش هستند، مجموعه های تلویزیونی فوتبالی را ترجیح می دهند و دوست دارند آن ها را تماشا کنند تا دانسته هایشان در این مورد، بیشتر شود. 

فوتبال در ابتدای اختراعش، بازی بود که تنها ثروتمندان می توانستند به سمت آن بروند و برای افراد عادی جامعه مناسب نبود. داستان این مجموعه تلویزیونی هم همین مسئله را به تصویر می کشد، تا اینکه همه چیز شکل جدید به خود می گیرد. 

ماجرای ( بازی انگلیسی )، بسیاری از مسائل مربوط به این ورزش را نشان می دهد. از زمان اختراع آن و همچنین بازی کردنش توسط ثرتمندان، تا زمان تغییرات و عبور از طبقه های اجتماعی، مدت کمی گذشت. در سریال The English Game، مشخص می شود که فوتبال در سال 1870 برای ثرتمندان بود. 

یکی از کسانی که در این قضیه دست داشت، سعی کرد این ورزش را در بریتانیا همگانی کرده و محدودیت ها را بردارد. پس از برداشتن همیشگی این محدودیت ها بود که فوتبال، به یک بازی بسیار محبوب، مشهور و پر طرفدار در سراسر جهان تبدیل شد. 

 

سریال The English Game

این مینی سریال در ژانر های درام، ورزشی و تاریخی ساخته شده است. از آنجایی که بازی انگلیسی تنها در 1 فصل تولید شده، می توان نام مینی سریال را برازنده آن دانست. جولیان فونلز، این مجموعه تلویزیونی تاریخی را برای گسترده تر کردن دانش مردم در مورد ریشه بازی فوتبال، تولید کرده و به عنوان سازنده آن شناخته می شود. 

The English Game، محصولی از کشور انگلستان بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. جولیان فلوز، بیرگیت استارموس و تیم فیوئل، از کارگردانان بازی انگلیسی هستند. می توان از نیام والش، ادوارد هولکروفت، شارلوت هوب، بن بت، کریگ پارکینسون، جیمز هارنس و کوین گاتری به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه درام ورزشی به ایفای نقش پرداخته اند. 

تهیه کنندگی بازی انگلیسی به عهده فردی به نام روندا اسمیت بود. این مینی سریال که در 1 فصل تولید شده، دارای 6 قسمت است. هر قسمت از بازی انگلیسی، 43 الی 55 دقیقه را به خود اختصاص داده است. شبکه نتفلیکس وظیفه پخش تمامی قسمت های The English Game را به عهده گرفت. اولین قسمت از این سریال در تاریخ 20 مارس 2020 توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد. 

 

نقد سریال The English Game

در میان سال هایی که می توان به خوبی کمبود سریال هایی با ژانر ورزشی را حس کرد، بازی انگلیسی توانست همچون ستاره ای نورانی در میان مجموعه های تلویزیونی دیگر، بدرخشد. بازی انگلیسی دارای داستان و جلوه بصری بسیار جذاب و خیره کننده است؛ به صورتی که بینندگان نمی توانند حتی لحظه ای، از آن چشم بردارند.

داستان The English Game، به گونه ای است که همه چیز را بدون هیچ کم و کاستی و کاملا بی پروا و بی ریا به تصویر می کشد. تمامی این مسائل را می توان جزو آن دسته از مسائلی قرار داد که منجر به موفقیت بازی انگلیسی شده اند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.