دانلود سریال
Home Before Dark خانه قبل از تاریکی

3978 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 11K
10
/
7.5
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Home Before Dark
دانلود سریال Home Before Dark

خلاصه داستان سریال Home Before Dark

اگر طرفدار مجموعه های تلویزیونی هستید که بر اساس واقعیت نوشته شده و به تصویر کشیده شده باشند، پس چه بهتر که با Home Before Dark آشنا شوید. این سریال بر اساس زندگی روزنامه نگاری به نام هیلد لیزیاک نوشته شده است. 

داستان این مجموعه، زندگی دختری جوان به نام هیلدی را نشان می دهد که قصد دارد از جایی که در آن زندگی می کند، نقل مکان کرده و به شهری دیگر برود. او می خواهد به همراه خانواده اش از بروکلین، به شهری کوچک رفته و در آنجا، زندگی اش را از سر بگیرد. این شهر کوچک، در نزدیکی یک دریاچه است. 

رفتن این دختر جوان به شهری دریاچه ای، با خود اتفاقات بسیاری را به همراه دارد. این اتفاقات هستند که می توانند برای او تصمیم گیری کرده و زندگی اش را به سمت و سویی جدید بکشانند. اتفاقات این شهر دریاچه ای، هیلدی را به سمت کشف پرونده ای سوق می دهند که او هیچ چیزی در مورد اطلاعات آن نمی داند. 

این فرد در سریال Home Before Dark با راز هایی در مورد پدرش مواجه می شود که به این پرونده ربط دارند و کسی نمی خواهد پرده از این راز ها بردارد. اما سرنوشت، زندگی این دختر جوان را به راز های موجود در پرونده گره می زند! 

 

سریال Home Before Dark

کت کندلر و روزمری رادریگوز، از کارگردانان مجموعه خانه قبل از تاریکی هستند. این سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. بروکلین پرینس، ابی لی میلر، جیم استرجس، کایلی راجرز، لوئیز هرتوم، عزیزه اسکات، جوئل کارتر و مایکل وستون از افرادی هستند که به عنوان بازیگران سریال خانه قبل از تاریکی شناخته می شوند. 

ژانر های قالب بر Home Before Dark، ژانر های معمایی، درام، راز آلود و جنایی هستند. این مجموعه، بخش های جنایی بسیاری را در خود جای داده است. با توجه به آنکه خانه قبل از تاریکی دارای صحنه های جنایی و راز آلود بسیاری است، بهتر است افراد زیر 13 الی 15 سال آن را تماشا نکنند. 

این مجموعه تلویزیونی دارای 2 فصل است که در همین 2 فصل، معما های جنایی بسیاری قرار دارند. این 2 فصل، در خود 20 قسمت را در خود جای داده اند. وظیفه پخش تمامی این 20 قسمت از سریال Home Before Dark، به عهده شبکه اپل تی وی آمریکا بود. اولین قسمت از این مجموعه جنایی 2 فصلی، در سال 2020 توسط همین شبکه، پخش و منتشر شد. 

 

نقد سریال Home Before Dark

این مجموعه تلویزیونی به صورتی ساخته شده تا تمامی اعضای خانواده بتوانند بدون هیچ محدودیت خاصی آن را تماشا کنند. البته بهتر است افراد زیر 13 سال، صحنه های جنایی آن را نبینند. هیلدن که داستان این سریال بر اساس کار ها و زندگی او روایت می شود. 

فردی است که همیشه به دنبال مسائل جنایی بوده و از کودکی، به همراه پدر خود به صحنه های جنایی می رفت. Home before Dark توانست با توجه به این داستان، نظر مثبت بسیاری از بیندگان را نسبت به خود جلب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.