دانلود سریال
Liar دروغگو

2159 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10K
10
/
7.1
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Liar
دانلود سریال Liar

خلاصه داستان سریال Liar

همانطور که از نام سریال پیدا است، این مجموعه قصد دارد داستان زندگی افرادی را روایت کند که مثل آبِ خوردن، دروغ می گویند! سریال Liar، افرادی به نام های اندرو ارلام و لورا نیلسون را نشان می دهد که از دروغ گفتن هیج ترسی ندارند، اما جایی در زندگی شان با توجه به رفتار هایی که داشتند، به مشکل بر می خورند. 

لورا نیلسون، به عنوان یک معلم ادبیات شناخته می شود که در یکی از روز ها با فردی به نام خاویر ورا به آشنایی می پردازد. خاویر ورا هم کسی است که بسیار مشهور و معروف بوده و به عنوان یک جراح شناخته می شود. آن ها قصد دارند با هم آشنا شوند. 

در واقع، لورا نیلسون دعوت شام خاویر ورا را پذیرفت، اما همه چیز در آن شام به خوبی پیش نرفت و اتفاقات نا به هنجاری پس از آن رخ داد. اصلی ترین اتفاق را می توان در مورد دروغ گفتن لورا دانست. او عواقب سخت و دنباله دار چنین موضوعی را پذیرفت و بدون هیچ ترسی تصمیم گرفت صبح روز بعد از شام، به خاویر، انگ متجاوز را بزند. 

او در سریال Liar، در همان زمان ادعا داشت که خاویر، مواد مخدر هم مصرف می کند. اما روزی، تمامی این دروغ های لورا نیلسون و اندرو الارم فاش می شود؛ روزی که دیگر دیر شده و خانواده شان از آن ها نا امید شده اند. 

 

سریال Liar

این سریال که محصولی از کشور آمریکا و انگلستان است، در ژانر های هیجان انگیز، درام، جنایی، غم انگیز و معمایی ساخته شده است. برادران ویلیامز، از سازندگان این مجموعه تلویزیونی هستند. می توان از نوربرتو لوپز آمادو، کورا نوالاس، هری ویلیامز، ساموئل دونوان، جیمز استرانگ و جک ویلیامز به عنوان کارگردانان مجموعه دروغگو نام برد. 

Liar دارای بازیگران بسیاری است که می توان از زویی تاپر، وارن براون، جان فورگات و لوان گرافود به عنوان برخی از آن ها اشاره کرد. این محصول از کشور های آمریکا و انگلستان، به زبان انگلیسی ساخته شده است. این سریال که ژانر قالب آن ژانر درام است، در 2 فصل تولید شد. 

هر فصل از این مجموعه تلویزیونی درام، دارای 6 قسمت است که در کل، 12 قسمت دارد. هر قسمت از سریال لایر یا دروغگو، حدود 45 دقیقه است. شبکه آی تی وی ( ITV )، وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه تلویزیونی مهیج را به عهده داشت. اولین قسمت از Liar، در سال 2017 توسط همین شبکه، پخش و منتشر شد. 

 

نقد سریال Liar

لایر، یکی از مجموعه های تلویزیونی درام و مهیچ است که توانسته به نوبه خودش، هنرنمایی هایش را نشان دهد و بسیاری از صحنه های محشر را به تصویر بکشد. به صورت کلی می توان آن را در دسته برترین مجموعه های تلویزیونی قرار داد. دروغگو توانست در سایت IMDB، امتیاز 7.1 را از آن خود کند. 

این امتیاز، بنا بر نظرات مثبت بینندگان به آن داده شده است. امتیازی که لایر توانسته در این سایت کسب کند، از میان 10.062 رای بود. بنا بر این اوصاف، می توان Liar را جزو مجموعه های تلویزیونی دانست که بازدهی خوبی داشته است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.