دانلود سریال
Rectify

2445 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 27K
10
/
8.3
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Rectify
دانلود سریال Rectify

خلاصه داستان سریال Rectify

این مجموعه که با برخی آن را با عنوان رستگاری محکوم آزاد شده از زندان در دنیای بیرون می شناسند، به روایت زندگی فردی با نام دنیل هولدن می پردازد. شخصیت اصلی سریال Rectify (تطهیر)، مربوط به همین فرد است که به تجاوز و قتل متهم شده است. ادعا می شود او که حالا 20 سال دارد، در سن 18 سالگی، به دوست دختر خود تجاوز کرده و پس از این کار، او را به قتل رسانده است. بنابر این مسائل، او به اعدام محکوم شد. اما این وسط، برخی از مسائل هنوز مبهم بوده و قاضی تصمیم می گیرد، با توجه به آن ها، اعدام را به زمانی دیگر موکول کند. 

 

سریال تطهیر

این وقفه ای که در زمان اعدام دنیل ایجاد شد، به نفع او بوده و مشخص شد که این فرد هیچ دستی در تجاوز و قتل ندارد؛ تمامی مسائل، بر بی گناهی او گواه داده اند. جذابیت اصلی داستان Rectify را می توان در 19 سال بعد و پس از آزادی دنیل هولدن از زندان دانست. 

با توجه به مسائلی که پیش آمده، تمامی افراد خانواده دنیل به جز خواهرش و همچنین تمامی اهالی شهر، او را گناهکار دانسته و با دید بد به دنیل نگاه می کنند. حتی خانواده دنیل، او را به خانه راه نمی دهند.  پس از این ماجراها، دنیل سری به قبر دوست دختر خود می زند، اما افراد ناشناس آن قدر او را کتک می زنند که بیهوش شده و راهی کما می شود. 

 

سریال Rectify

یکی از سریال هایی که توانسته با وجود غم و اندوه، تا حد زیادی خود را جذاب و هیجان انگیز نشان دهد، Rectify است. این مجموعه که محصولی از کشور آمریکا است، توسط ری مک کینون (Ray McKinnon) خلق شده است. کسانی که وظیفه تهیه کنندگی آن را به عهده گرفتند، تهیه کنندگان مجموعه بریکینگ بد (Breaking Bad) بوده اند.

تطهیر یا جبران، به زبان انگلیسی و در ژانر درام تولید شده است. با توجه به اینکه تطهیر توانست در فصل اول خود که شش قسمت دارد، موفق عمل کرده و افراد را به سمت خود جذب کند، فصل های بعدی آن هم ساخته شده اند. 

این مجموعه درام، در کل دارای هشت فصل است. اولین قسمت از فصل اول Rectify، در تاریخ 22 آوریل 2013 منتشر شد که وظیفه انتشار آن به عهده شبکه سادنس (Sundance) بود. فصل دوم، دارای ده قسمت است که هر کدام، زمان خاصی را به خود اختصاص داده اند. 

 

نقد سریال Rectify

با توجه به اینکه ژانر سریال، درام است، نمی توان از صحنه های آن انتظار هیجان و ماجراجویی خاصی داشت؛ با این حال، بسیاری از صحنه ها به صورتی تصویر برداری شده اند که، کمتر به غم و اندوه بپردازند. شاید با دیدن قسمت های ابتدایی گمان کنید همه چیز بسیار آرام و کند می گذرد؛ دقیقا همینطور است. 

اما وقتی به عمق ماجرا نگاه کرده و متوجه داستان های سیاسی و اجتماعی در Rectify شوید، می بینید که همه چیز متفاوت می شود. فردی که به دنیل در قبرستان حمله می کند، می خواهد او را برکنار کرده و با توطئه ای سیاسی، فرماندار شود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.