دانلود سریال
What We Do in the Shadows آنچه در تاریکی انجام می‌دهیم

8656 تعداد بازدید
User 8
10
/
8.37
AnimeList Rating
User 93655
10
/
8.6
IMDB Rating
51
/
51
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال What We Do in the Shadows (آنچه در تاریکی انجام می‌دهیم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال What We Do in the Shadows (آنچه در تاریکی انجام می‌دهیم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال What We Do in the Shadows

به سریال هایی که شخصیت های اصلی آن، خون آشام هستند علاقه دارید؟ مورد درستی را انتخاب کرده اید. What We Do in the Shadows یا همان (آنچه در سایه ها انجام می دهیم) داستان دوستانی را نقل می کند که خون آشام بوده و مدتی است که با هم زندگی می کنند. گروه آن ها، سه نفره بوده و مشخص است که به چه چیزی علاقه دارند؛ خون! شاید فکر کنید، همه چیز بسیار وحشتناک و با ترس و دلهره است؛ اما اشتباه نکنید، ژانر اصلی این مجموعه، کمدی است. بیشتر اتفاقاتی که میان آن ها و دیگر شخصیت ها رخ می دهد، خنده دار است. 

 

داستانی با ژانر کمدی

نام این سه خون آشام، کالین رابینسون، ناجا و ناندور است. آن ها هم همانند انسان های عادی، دارای مسئولیت ها و وظایفی هستند که هر کدام باید وظایف خود را به خوبی، انجام دهند. مسائلی که در داستان What We Do in the Shadows رخ می دهد، به آن ها اجازه نمی دهد تا به خوبی از پس مسئولیت های خود بر بیایند.

می توان گفت، بیش از 100 سال است که ناجا، کالین و ناندور با هم زندگی می کنند. محل زندگی آن ها در جزیره ای به نام استاتن، واقع در نیویرک آمریکا است. 

 

سریال What We Do in the Shadows

کارگردانی این مجموعه که در عین ترسناک بودن، کمدی و خنده دار است را Yana Gorskaya، Jemaine Clement، Taika Waititi و Kyle Newacheck به عهده دارند. با توجه به اینکه آنچه در سایه انجام می دهیم، دارای ژانر ترسناک، فانتزی و کمدی است، بهتر است افراد زیر 16 سال آن را تماشا نکنند.

 این سریال جذاب که در دنیای فیلم و سریال ها کمتر به آن پرداخته شده، محصول آمریکا بوده و به زبان انگلیسی تولید شده است. این مجموعه دارای 40 قسمت است که بنا بر دسته بندی قسمت ها، می توان هر ده قسمت را در یک فصل قرار داد؛ آنچه در سایه انجام می دهیم، در کل دارای چهار فصل است. 

در زمان پخش این سریال، سرویس ویدئویی هولو در برزیل، کانادا، انگلستان، استرالیا، آمریکا و بسیاری از کشور های دیگر، به انتشار تمامی قسمت ها پرداخت. اولین قسمت از این مجموعه در تاریخ 27 مارس 2019 از شبکه FX Network پخش شد. 

این شبکه، آخرین قسمت از What We Do in the Shadows را هم در تاریخ ششم سپتامبر 2022، منتشر کرد. 

 

نقد سریال What We Do in the Shadows

بسیاری از عوامل تاثیر گذار در آنچه در سایه انجام می دهیم، دست به دست هم داده اند تا یکی از بهترین سریال ها را در ژانر کمدی و ترسناک، رقم بزنند. افرادی که به تماشای تمامی قسمت های آن نشسته اند، می دانند که منظور از این موضوع چیست! 

نظرات مثبت و تحسین بر انگیز مخاطبان، از پخش همان قسمت اول شروع شد. این نظرات مثبت را می توان در جهت نویسندگی، سکانس های ترسناک، نقش پردازی بازیگران، چگونگی تدوین و تولید، طریقه فیلمبرداری و همچنین فضا سازی، مشاهده کرد. 

با توجه به تمامی این مسائل، What We Do in the Shadows توانست بسیاری از جایزه ها را در جشنواره های بین المللی از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-21 11:50:08
    سلام ، با تشکر از سایت عالیتون . تنها انتقادی که دارم اینه که کاشکی فیلم ها ، سریال ها و انیمه هاتون رو به صورت زیرنویس چسبیده آپلود می کردید.
    • 1402-06-21 11:50:54
      انجام اینکار نیازمند زیرساخت مناسبی هست که به سرعت قابل انجام نیست. به مرورزمان انجام میدیم
  • 1402-04-10 21:39:41
    یکی از بازیگرهاش ایرانیه. تو یکی از قسمتهاش وقتی فارسی حرف زد، شوک شدم :)))) اگه سریال فانتزی طور و خون آشامی دوست دارین، حتما ببینید خوشتون میاد :))
  • 1401-02-07 07:27:39
    Top 10 پنج تا جنبه مثبت و منفی سریال : 1 این سریال دارای صحنه های فانتزی کمدی هستش اما کارگردانی ضعیف داره که گاها یا اکثرا صحنه های که خیلی فان می تونه باشه فان نیست 2 این سریال کپی شده فیلمی با همین اسمه البته ضعیف تر 3 توی این یک گروه فیلم بردارن که زندگی دراکلا ها رو مستند کردن 4 بازیگران نو پای داره 5 این فیلم از نظر جذابیت 23% از 100% رو گرفته و IMDB این سریال بالاست به خاطر داستان جذابی که داره و گر نه کارگردانی ضعیف داره
  • 1399-05-20 23:14:51
    نظر بدید ببینم ارزش دیدن داره یا نه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.