دانلود سریال
Defending Jacob دفاع از جیکوب

5302 تعداد بازدید
User 5
10
/
8.6
AnimeList Rating
User 58K
10
/
7.8
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Defending Jacob
دانلود سریال Defending Jacob

خلاصه داستان سریال Defending Jacob

ماجرای این مجموعه، مربوط به فردی است که اندی باربر نام داشته و دستیار بازپرس بخش جنایی است. او در شهری به نام نیوتون که واقع در ایالت ماساچوست است، زندگی می کند. داستان Defending Jacob از جایی معنادار می شود که پسری در راه بازگشت از مدرسه به خانه، کشته می شود. وقتی این پسر نوجوان در شهر به قتل می رسد، تازه اول ماجرا بوده و قرار است اتفاقات بسیار اعجاب انگیز دیگری رخ دهد. اندی باربر این پرونده قضایی را در دست گرفته و قصد دارد که آن را حل کند. 

 

سریالی با داستان جنایی

ماجرای جنایی از جایی آغاز می شود که همه چیز بر خلاف اندی باربر اجرا می شود. اما او در این داستان چه نقشی دارد؟ این فرد در داستان این قتل جایی نداشته و پسر او به قتل متهم می شود. پسر اندی، جیکوب نام داشته و به این جرم، بازداشت می گردد. 

پس از این قضایا در Defending Jacob، پدر و مادر جیکوب قصد دارند برای اینکه پسرشان را از این مخمصه نجات داده و دل خودشان را هم آرام کنند، به دنبال شواهدی بگردند تا بی گناهی جیکوب را اثبات کنند. با اینکه اندی سعی می کند همچنان پسرش را باور داشته باشد، اما همسر او که لاری نام دارد، شک را در دل خود راه می دهد. 

 

سریال Defending Jacob

این سریال در ژانر جنایی درام، توسط مارک بامبک ساخته شده است. البته مارک بامبک، وظیفه نویسندگی داستان را هم بر عهده داشت. پارامونت تله ویژن و انانیمس کانتنت، به عنوان تولید کنندگان این مجموعه شناخته می شوند. جرقه ساخت این سریال، بر اساس کتابی با نام جیکوب زده شد. 

شرکت اپل در سال 2018 دستور ساخت آن بر اساس این کتاب را داد و عنوان توزیع کننده را نصیب خود کرد. کتاب یا همان رمان جیکوب، اثری از فردی به نام ویلیام لندی در سال 2012 است. دفاع از جیکوب که محصولی از کشور آمریکا است، به زبان انگلیسی تولید و ساخته شده است. 

این مجموعه یک فصلی که دارای هشت قسمت است که با عنوان مینی سریال شناخته می شود. تمامی قسمت ها حدود 45 تا 65 دقیقه هستند. اولین قسمت از آن در تاریخ 24 آوریل 2020 از شبکه اپل تی وی پلاس منتشر شد. Defending Jacob از همان ابتدا، مینی سریالی موفق برای اپل تی وی پلاس شناخته شد. 

 

نقد سریال Defending Jacob

بسیاری از ستارگان در حیطه بازیگری دور هم جمع شده و چنین سریال محشری را رقم زدند. خیلی از اتفاقاتی که دلالت بر موفقیت این مجموعه درام جنایی دارند، در همان سال اول انتشار مشخص شدند. بخش عمده ای از این موفقیت را می توان مدیون داستانی که توانسته این مجموعه را شکل دهد، بود. 

با توجه به اینکه بسیاری از اتفاقات در دفاع از جیکوب به صورت ناگهانی رخ دادند، می توان زندگی واقعی را هم به همین صورت بیان کرد. هیچ فردی نمی داند قرار است چند دقیقه دیگر برایش چه اتفاقی رخ دهد. بنا بر آنکه می توان از عمق Defending Jacob، بسیاری از مسائل را بیرون کشید، به راحتی هم می توان بیان کرد که این مجموعه، در نوع خودش بسیار موفق عمل کرده است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-02-12 15:43:14
    سریال خوبیه
  • 1399-02-07 08:44:03
    سریال قشنگیه پیشنهاد میکنم ببینید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.