دانلود سریال
Penny Dreadful: City of Angels

5028 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 10K
10
/
6.1
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Penny Dreadful: City of Angels
دانلود سریال Penny Dreadful: City of Angels

خلاصه داستان سریال Penny Dreadful: City of Angels

داستان این مجموعه، به روایت شهری می پردازد که لس آنجلس نام دارد. سال 1938، زمینه برای بسیاری از درگیری ها و کشمکش های سیاسی و اجتماعی فراهم است. در این سال، قتلی رخ می دهد که بسیار شوکه کننده به نظر می رسد. با توجه به این قتل که بسیار وحشیانه و نا مفهوم است، در سریال PennyDreadful: City of Angels، تیاگو وگا که کارآگاهی مکزیکی بوده و همکار او که لوئیس میشنر نام دارد، در دل این ماجرا قرار گرفته و تا حد زیادی درگیر داستان تیره و تار آن می شوند.

 

سریالی با اقدامات جاسوسی

این سریال به گونه ای طراحی و ساخته شده که همانند آینه ای از شهر لس آنجلس در زمان گذشته است. تاریخچه ای غنی از این شهر، افراد را به اولین بزرگراهی که در آن تاسیس شده و رسم و رسومات مکزیک در آمریکا آشنا می کند. 

البته در این میان، مهم ترین مبحث، مربوط به اقدامات خطرناک و جاسوسی است که نازی های آلمان انجام داده اند و مسیحیت در این کشور و به خصوص لس آنجلس به صورت رادیویی تبلیغ شده و ترویج یافت. داستان قتلی که در Penny Dreadful: City of Angels به وجود آمده، زمینه ساز این شده که تیاگو وگا را از خانواده اش جدا کند. 

 

سریال Penny Dreadful: City of Angels

بسیاری از ژانر ها دست به دست هم داده اند تا بتوانند مجموعه ای جذاب با نام عامه پسند: شهر فرشتگان را تشکیل دهند. می توان از ژانر های ترسناک، درام، فانتزی تاریک، دلهره آور و فانتزی تاریخی، به عنوان ژانر های قالب در این سریال نام برد. 

این مجموعه تلویزیونی که محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی خلق شده، توسط جان لوگان تولید شد. می توان از ناتالی دورمر، کری بیشی، دنیل زوواتو، مایکل گلیدس و همچنین روری کینیار به عنوان برخی از بازیگران محشر Penny Dreadful:City of Angels نام برد. 

در واقع، این سریال به صورت اسپین آف بوده و از روی فیلمی دیگر با همین نام ساخته شده است. این مجموعه که تنها یک فصل با ده قسمت دارد، با نام مینی سریال شناخته می شود. زمان تقریبی که برای هر قسمت در نظر گرفته شده، حدود 56 الی 68 دقیقه است.

 اولین قسمت از این مجموعه، در تاریخ 26 آوریل 2020 منتشر شد. شبکه شو تایم، وظیفه پخش این قسمت و دیگر قسمت های عامه پسند: شهر فرشتگان را بر عهده گرفت. 

 

نقد سریال Penny Dreadful: City of Angels

منتقدان این مجموعه، در دو دسته قرار می گیرند؛ اما به صورت کلی می توان گفت که Penny Dreadful: City of Angelsتوانست به نوبه خود در جایگاه مناسبی قرار گرفته و دیده شود. بسیاری از افرادی که مخاطب اصلی آن بوده اند، از تمامی قسمت ها استقبال کرده و به نوعی عاشق آن شدند.

اما دسته دیگر معتقدند که سریال از یکپارچگی خاصی برخوردار نبوده و بسیار پر نوسان است. با توجه به همین موضوع، نمی توان داستان آن را به راحتی دنبال کرد. به هر حال، این سریال به صورتی ساخته شد که در نهایت تیم بازیگری مورد ستایش عامه مردم قرار گرفت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-02-06 20:30:02
    اگه مثل سری اصلیش باشه عالیه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.