دانلود سریال
Grantchester گرنچستر

2724 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 16492
10
/
7.9
IMDB Rating
52
/
52
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Grantchester (گرنچستر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Grantchester (گرنچستر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Grantchester

سیدنی چمبرز که به عنوان یک کشیش در شهر گرنچستر شناخته می شود، برای فردی به نام استفن، تشییع جانازه ای را ترتیب می بیند که بسیار حقیرانه و ساده برگزار می شود. داستان سریال Grantchester به گونه ای ترتیب داده شده تا سیدنی بتواند به این مرگ مخوف پی ببرد. به نظر می رسد استفن که مردی تاجر و بسیار سرشناس بوده، خودکشی کرده است؛ اما ماجرا چیز دیگری است. بسیاری از مدارکی که برای مرگ این فرد جمع شده اند، نشان از خودکشی کردن استفن دارند. 

 

مرگی مشکوک در سریال

پس از اتمام مراسم خاکسپاری، پلاما مورتون که شریک استفن بود، از سیدنی درخواست کرد بنا بر جایگاهی که دارد، تا جایی که می تواند به این ماجرا پرداخته و علت اصلی مرگ را پیدا کند. او برای آنکه این کشیش مورد احترام را برای انجام این کار قانع کند، اطلاعاتی را به او می دهد که نشان از مرگی به غیر از خودکشی استفن دارند.

در Grantchester، داستان به گونه ای پیش می رود که جردی کیتینگ که بازپرس پرونده است، به سیدنی اجازه چنین کاری را نداده و پرونده را مختومه اعلام می کند. حال سیدنی تا حدی قانع شده که همه چیز تنها یک خودکشی بوده، تا اینکه اتفاقی راز آلود، عدم خودکشی را اثبات می کند. 

 

سریال جنایی

آدام پترسون (Adam Patterson) و دکلان لاون (Declan Lawn) به عنوان کارگردانان این مجموعه که جنایی، درام و معمایی است، شناخته می شوند. ژانر قالب در این مجموعه، درام است. گرنچستر که محصولی از کشور انگلستان است، به زبان انگلیسی تولید شده و بسیار مورد پسند افرادی که به سریال های درام علاقه دارند، قرار گرفت.

 برای اینکه فضای داستانی Grantchester، با ماجرای آن هماهنگ باشد، سازندگان بسیاری از قسمت ها را در روستای تاریخی گرنچستر که واقع در کمبریج است، تصویر برداری کرده اند. سازندگان این مجموعه درام، برای ساخت آن از کتاب های The Grantchester Mysteries که اثری از James Runcie است، الهام گرفتند. 

گرنچستر در هفت فصل و مجموعا 93 قسمت، تولید شده است. هر قسمت حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده است. وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه های یوز دی ال و ITV بود. این مجموعه درام، در ماه ژوئن سال 2014 توسط این شبکه ها پخش و منتشر شد.

 با توجه به اینکه فصل اول Grantchester بسیار موفقیت آمیز بود، برخی از شبکه ها همانند ABC استرالیا، حق پخش آن را خریداری کردند تا بتوانند در کشور خود، آن را پخش کنند. 

 

نقد سریال Grantchester

با توجه به اینکه این مجموعه توانست در سایت IMDB که سایتی بسیار معتبر در زمینه فیلم و سریال است، امتیاز هشت از ده را کسب کند، توانست برای آن دستاوردی بسیار بزرگ باشد. این امتیاز بالا، بیهوده به دست نیامده و نشان از آن دارد که بسیاری از افراد به آن رای مثبت داده اند. 

بنا بر اینکه گرنچستر توانست در همان فصل اول غوغا به پا کند، توانست همین راه را برای دیگر فصل ها هم در پیش بگیرد. Grantchester توانست به نوبه خود، در دسته بهترین ها قرار بگیرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.