دانلود سریال
The Plot Against America توطئه علیه آمریکا

1711 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10K
10
/
7.3
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Plot Against America
دانلود سریال The Plot Against America

خلاصه داستان سریال The Plot Against America

داستان این مجموعه غم انگیز و در عین حال اجتماعی، به دهه 40 میلادی باز می گردد و بسیاری از اتفاقاتی که در آن زمان برای ریاست جمهوری رخ داده را به تصویر می کشد. با توجه به آنکه داستان سریال The Plot Against America به واقعه هایی که بین سال های 1940 تا 1942 در آمریکا رخ داده می پردازد، به احتمال زیاد تصاویری که از این کشور پخش می شوند را نمی توانید به خوبی شناسایی کنید! برای آنکه به درک مناسبی از این مجموعه برسید، لازم است دقت زیادی به خرج دهید. 

 

سریالی اجتماعی و جذاب

شکست های بسیاری در این مجموعه خودنمایی می کنند؛ می توان از شکست فرانکلین دی روزولت به عنوان یکی از این مسائل نام برد. او که سعی داشت در انتخابات سال 1940 ریاست جمهوری شرکت کند، فردی به نام چارلز لیندبرگ، سد راه او شده و اجازه نداد فرانکلین در این مسیر با موفقیت رو به رو شود؛ در واقع چارلز، او را با شکست مواجه کرد.

 می توان داستان سریال The Plot Against America را به گونه ای بیان کرد که هرکدام از شخصیت ها در تاریخی جایگزین قرار داشته و در جای اصلی خود زندگی نمی کنند. 

 

سریال The Plot Against America

این مجموعه که یک اجتماع و تاثیر هر بخش از آن بر روی بخشی دیگر را به تصویر می کشد، توسط ادوارد برنز (Ed Burns) و دیوید سیمون (David Simon) ساخته شده است. می توان از Morgan Specto، Winona Ryde، Anthony Boyle و Zoe Kazan به عنوان برخی از ستارگان این مجموعه که محصولی از کشور آمریکا است، نام برد. زبان اصلی (توطئه علیه آمریکا) انگلیسی بوده و تمامی صحنه های آن در آمریکا تصویر برداری و ضبط شده است. 

با توجه به آنکه این سریال تنها در یک فصل ساخته شده، می توان نام مینی سریال را کاملا برازنده آن دانست. با آنکه داستان این مجموعه، غم انگیز و اجتماعی به نظر می رسد، اما دارای ژانری هیجان انگیز و درام است. سبک قالب در توطئه علیه آمریکا را می توان، درام دانست. 

این مجموعه، اثری است که از رمانی با نویسندگی فیلیپ راث در سال 2004، الهام گرفته شده است. این مینی سریال دارای شش قسمت است که هر کدام، 50 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. با توجه به مسائل سیاسی که در توطئه علیه آمریکا بیان شده و برخی تصاویر مناسب سن بزرگسالان در آن به تصویر کشیده می شود، بهتر است افراد زیر 17 سال، The Plot Against America را تماشا نکنند. 

سال 2020 زمانی بود که اولین قسمت از این مجموعه، منتشر شد. 

 

نقد سریال The Plot Against America

توطئه علیه آمریکا، به صورتی ساخته شده که می تواند نقش سیاست بر زندگی تمامی افراد جامعه را به خوبی نشان دهد. با آنکه این داستان، خیالی بوده و مسائل واقعی اتفاق افتاده در آمریکا را نشان نمی دهد، اما می تواند به بهترین شکل ممکن، همه چیز را موازی و با تاریخ آمریکا پیش برده و آن ها را به نوعی تازه به تصویر بکشد. 

The Plot Against America توانست امتیاز بالایی را در سایت IMDB کسب کند؛ با توجه به این موضوع می توان گفت، در نوع خود سریالی موفق بوده است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.