دانلود سریال
Chicago Med بیمارستان شیکاگو

3802 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 27471
10
/
7.6
IMDB Rating
163
/
163
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Chicago Med (بیمارستان شیکاگو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Chicago Med (بیمارستان شیکاگو) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Chicago Med

این مجموعه، بیمارستانی در شیکاگو را به تصویر می کشد و اتفاقات روزمره آن را نشان می دهد. در سریال Chicago Med، در این بیمارستان دکتر های بسیاری مشغول به کار هستند، اما داستان اصلی مربوط به پزشکی است که در کار خود، مهارت بسیار زیادی داشته و یکی از حرفه ای ترین ها تلقی می شود. او دارای تیم پزشکی است که تمامی افراد این تیم از مهارت های فوق العاده ای برخوردار بوده و از این مهارت های خود در جهت نجات جان بیماران بهره می برند.

 

داستانی در بیمارستان شیکاگو

 بیمارستانی که در شیکاگو تاسیس شده، بسیار شلوغ است؛ با توجه به همین موضوع، این تیم باید در انجام کار های خود بسیار سخت کوشانه عمل کنند. تیمی که از پزشکان خبره و ماهر تشکیل شده، وظیفه اداره این بیمارستان که همه روزه مراجعه کنندگان بسیاری دارد را دارند. 

یکی از قسمت های Chicago Med، به روز هایی می پردازد که این تیم با اتفاقات خاصی رو به رو شده اند و سعی دارند آن ها را به خوبی حل کرده و پشت سر بگذارند. البته مطرح ترین پزشک این مجموعه و همچنین دستیاران او ، دارای زندگی فردی بوده و سعی دارند روابط میان خود را هم بهبود بخشیده و حل کنند. 

 

سریال Chicago Med

Michael Brandt، Derek Haas و همچنین Matt Olmstead، وظیفه نویسندگی و کارگردانی این مجموعه که دارای ژانر درام است را به عهده گرفتند. می توان از Michael Waxman، Fred Berner و Charles S. Carroll به عنوان سازندگان این سریال نام برد. 

بیمارستان شیکاگو، به زبان انگلیسی ساخته شده و محصولی از کشور آمریکا است. ستارگان این مجموعه انگلیسی زبان را، Nick Gehlfuss، Oliver Platt و Marlyne Barrett تشکیل داده اند. تا به حال هشت فصل از این مجموعه تلویزیونی منتشر شده است. 

توصیه می شود افراد پایین 18 سال، بیمارستان شیکاگو را تماشا نکنند؛ چراکه این سریال مناسب سن آن ها ساخته نشده است. این مجموعه هشت فصلی دارای قسمت های زیادی است که هر قسمت، حدود 43 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

وظیفه پخش این محصول آمریکایی از اولین قسمت تا به حال، به عهده شبکه ان بی سی (NBC) است. اولین قسمت از فصل اول Chicago Med در سال 2015، توسط این شبکه منتشر شد. در حال حاضر، قسمت های فصل هشتم هر هفته روی شبکه قرار می گیرند. 

هنوز هیچ خبری در مورد ادامه یا تمام شدن سریال پخش نشده است. بسیاری از بینندگان امید دارند که فصل های بعدی آن هم بلا فاصله تولید شوند.

 

نقد سریال Chicago Med

این مجموعه توانست در سایت معتبر IMDB، 2600 رای مثبت بگیرد. همین موضوع مهم را می توان یکی از موفقیت های بزرگ بیمارستانی شیکاگو دانست. میانگین سایت این تعداد رای را به گونه ای نشان داد که این مجموعه توانست امتیاز 7.6 را از میان ده امتیاز برتر از آن خود کند. یکی از عوامل تاثیر گذار در این مسیر را می توان مربوط به بازیگران Chicago Med دانست. تمامی بازیگران به خوبی هر چه تمام تر، در این مجموعه به ایفای نقش می بپردازند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.