دانلود سریال
Hollywood

2098 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 38K
10
/
7.5
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Hollywood
دانلود سریال Hollywood

خلاصه داستان سریال Hollywood

این مجموعه، به زمانی پس از جنگ جهانی دوم باز می گردد. جایی که گروهی از فیلم سازان و بازیگران هالیوودی قصد دارند به انجام کار هایی پرداخته و جای پای خود را در آنجا مشخص کنند. آن ها در سریال Hollywood سعی می کنند به هر قیمتی که شده، برای خود و گروه شان کار خاصی را انجام دهند تا بعدا نامی از آن ها در تاریخ هالیوود قید شود. این گروه از بازیگران و فیلم سازان، به دنبال نامی می گردند تا پس از موفقیت خود، با آن شناسایی شوند. این اسم و رسم، برایشان ارزش بسیار زیادی دارد.

 

سریال هالیوود

با توجه به اینکه دنیای هالیوود بسیار گسترده و وسیع بوده و گروه های فیلم سازی زیادی را در خود جای داده است، سعی می کند چنین گروهی را هم درون خود جای دهد. هالیوود قصد ندارد از این موضع خود پایین آمده و در هر صورت می خواهد این کار را انجام دهد. 

در سریال Hollywood، این مجموعه وسیع و گسترده، بدون آنکه به هزینه ها و بسیاری از مسائل دیگر توجه کند، گروه بازیگرانی که در این مجموعه، به ایفای نقش می پردازند را زیر بال و پر خود می گیرد و سعی می کند، رشد آن ها را رقم بزند. 

 

سریال هالیوود

نویسندگی این مجموعه که در ژانر تاریخی و درام است را Ian Brennan بر عهده گرفت. می توان نام مینی سریال را برای مجموعه هالیوود برازنده دانست؛ چراکه تنها در یک فصل تولید شده است. ابتدا قرار بود این مجموعه با نام پگ، وارد بازار شده و داستانی متفاوت از داستان Hollywood داشته باشد. 

اما وقتی فیلمنامه نویس آن تغییر کرد، کل داستان هم از این رو به آن رو شد و همه چیز شکل تازه ای به خود گرفت. این سریال درام تاریخی می تواند به آسانی، حس غریبه بودن و تعلق نداشتن به جا و مکانی خاص را به تصویر بکشد. 

می توان از Darren Criss، David Corenswet و Laura Harrier به عنوان چندین ستاره از مجموعه هالیوود نام برد. کارگردانی این مجموعه تاریخی که محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده، به عهده فردی به نام Ryan Murphy بود. رده سنی که برای تماشای آن در نظر گرفته شده، بالای سن 13 سال است. 

Hollywood دارای هفت قسمت است که هر کدام حدود 50 دقیقه هستند. این مینی سریال در سال 2020، توسط شبکه نتفلیکس پخش شد. 

 

نقد سریال Hollywood

بخش عمده ای از موفقیت مجموعه هالیوود را می توان مدیون ستارگان آن بود. بازیگرانی که به ایفای نقش در این سریال تاریخی درام پرداختند، ستاره محسوب شده و هر کدام دارای شخصیت های بسیار منحصر به فردی هستند. 

از دیگر عوامل موثر در موفق بودن را می توان، فیلمنامه نویس سیاه پوست آن دانست؛ وقتی این فرد تغییرات مثبتی را رقم زد، همه چیز چندین برابر بهتر شد. وقتی پایه و اساس Hollywood در بهترین حالت ممکن باشد، پس همه چیز می تواند بهترین شکل را به خود بگیرد. 

هنگام تماشا کردن این مینی سریال درام بهتر است به عمق لایه های زیرین آن هم دقت کنید؛ چراکه می توانید از این طریق به دید بهتر و مناسب تری از هالیوود برسید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.