دانلود سریال
Never Have I Ever هرگز تا به حال نداشته ام

2970 تعداد بازدید
User 4
10
/
9.75
AnimeList Rating
User 72696
10
/
7.9
IMDB Rating
40
/
40
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Never Have I Ever (هرگز تا به حال نداشته ام) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Never Have I Ever (هرگز تا به حال نداشته ام) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Never Have I Ever

داستان مجموعه هرگز تا به حال نداشته ام، زندگی دوی ویشواکومار که دختری 15 ساله است را روایت می کند. او در سریال Never Have I Ever به همراه خانواده خود در شرمن اوکس کالیفرنیا زندگی می کند. در واقع، هویت اصلی دوی، هندی است. او پس از مرگ پدرش با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده و سعی دارد پس از این واقعه، موقعیت اجتماعی خود را تا حدی که می تواند، تغییر دهد. تمامی این شرایط در صورتی رخ می دهند که خانواده، دوستان و حتی احساساتش با او همراه نیستند. 

 

سریالی جذاب با داستانی متفاوت

یکی از مشکلات و مسائلی که دوی ویشواکومار پس از فوت شدن پدرش با آن مواجه شد، از دست دادن حس در پاهایش به مدت سه ماه بود. او می خواهد در جهت بهبود روابط خود با مادر، دختر عمو و همچنین دوستانش سعی و تلاش کرده و غم و اندوه را کنار بزند. 

تمامی اتفاقات در سریال Never Have I Ever به صورتی رخ می دهند که دوی در حالی که سعی دارد به روابطش با دیگر افراد شکل تازه ای بدهد، می خواهد از طرفی دیگر با هویت هندی خود مقابله کرده و زندگی مدرسه ای اش را با حالت دیگری ادامه دهد. 

 

سریال Never Have I Ever

داستان زندگی دوی ویشواکومار و همچنین روابط او با دیگران در این مجموعه، با ژانر های کمدی، نوجوان و درام تلفیق شده است. می توان از پورنا جاگاناتان، میتری راماکریشنان، یارن لوئیسون، رامونا یانگ، لی رودریگز، ریجا مورجانی و همچنین جان مک آنرو به عنوان برخی از بازیگران (هرگز تا به حال نداشته ام) نام برد. 

میندی کالینگ به عنوان سازنده این سریال شناخته می شود. لانگ فیشر، دیوید مینر، هاوارد کلاین، عبدالله یاکاسای و همچنین تریسترم شپیرو به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه شناخته می شوند. تمامی قسمت های هرگز تا به حال نداشته ام در لس آنجلس ضبط و تصویر برداری شده اند؛ به همین دلیل می توان آن را محصول کشور آمریکا دانست. 

با توجه به این موضوع، زبان اصلی آن، انگلیسی بوده و تمامی شخصیت ها با این زبان صحبت می کنند. Never Have I Ever در دو فصل 20 قسمته تولید شده است که هر قسمت حدود 22 الی 30 دقیقه را به خود اختصاص داد. شبکه نتفلیکس که شبکه ای جهانی است، مجموعه هرگز تا به حال نداشته ام را در تاریخ 27 آوریل 2020 منتشر کرد. 

 

نقد سریال Never Have I Ever

بسیاری از سریال هایی که مضمونی نوجوانانه داشته و زندگی یک دانش آمروز دبیرستانی در رده سنی 15 الی 17 یا 18 سال را نشان می دهند، بسیار مورد توجه بینندگان قرار می گیرند. این مجموعه هم توانست در نوع خود، با ژانر هایی که دارد، توجه بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و با نظرات مثبت بسیاری مواجه شود.

 Never Have I Ever توانست تا حدی، کلیشه هایی که همیشه وجود دارند را کمرنگ کرده و دید بسیاری از افراد آمریکایی را نسبت به آن هایی که آمریکایی نبوده و در این کشور زندگی می کنند، عوض کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-06-11 17:36:14
    سریال نوجوانانه‌ای هست. ولی فضای ملایم و بانمکی داره. من که خوشم اومد
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.