دانلود سریال
My Brilliant Friend

2709 تعداد بازدید
User 2
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 16K
10
/
8.6
IMDB Rating
25
/
25
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال My Brilliant Friend
دانلود سریال My Brilliant Friend

خلاصه داستان سریال My Brilliant Friend

این مجموعه تلویزیونی، داستان زندگی زنی سالخورده را روایت می کند که قصد دارد در مورد دوست دوران ابتدایی اش، داستانی بنویسد. این زن در سریال My Brilliant Friend، با نام النا شناخته می شود. النا که چندین سال است پا به پیری گذاشته، در یکی از روز های تنهایی اش متوجه می شود که چند سال است دوست خود را ندیده است. در واقع لیلا که دوست النا بود، به نوعی ناپدید شد. النا فردی است که کتاب های بسیاری داشته و تمامی آن ها را دوست دارد؛ با این حال، حالا او نمی خواهد سراغ کتاب هایش برود و پشت سیستم کامپیوترش می نشیند. 

 

روایت دوست گمشده

کار کردن النا با کامپیوتر به این دلیل است که او می خواهد از اولین روز دوستی اش با لیلا که در سال 1950 رخ داده بود، شروع به نوشتن داستانش کند. این داستان پر از خاطرات تلخ و شیرین و همچنین در برخی اوقات کمی حیرت انگیز و فریبنده است. 

این داستان در سریال My Brilliant Friend، حدود 60 سال پیش را روایت می کند. النا سعی می کند با نوشتن این ماجرا از دوستی اش با لیلا، معمای ناپدید شدن او را هم حل کند. آن ها زمانی که در کلاس ابتدایی بودند، در ناپل که شهری خطرناک بود زندگی می کردند. شاید همه چیز به این شهر مربوط باشد! 

 

سریال My Brilliant Friend

مجموعه تلویزیونی دوست نابغه من، سریالی است که در ژانر درام ساخته شده و محصولی از کشور های آمریکا و ایتالیا است. ساوریو کوستانتسو به عنوان کارگردان اصلی این مجموعه درام شناخته می شود. البته این فرد، وظیفه ساختن سریال را هم به عهده داشت.

 My Brilliant Friend بر اساس داستان رمان های ناپلی که اثری از النا فرانته است، ساخته شد. می توان از لورا پاولوسی، النا فرانته، ساوریو کوستانتسو و فرانچسکو پیکولو به عنوان نویسندگان دوست نابغه من نام برد. این سریال، به زبان های ناپولی و ایتالیایی ساخته شده است. 

مارگریتا ماتزوکو، لوکا گالونه، گایا جیراچه، آنتونیو بونانو، ایما ویلا، آنا ریتا ویتولو، لودوویکا ناستی، دورا رومانو و والنتینا آگا، برخی از بازیگرانی هستند که در دوست نابغه من، به هنرمندی پرداخته اند. این مجموعه تلویزیونی دارای راوی به نام آلبا رورواکر هم هست. 

لوئیجی مارینلو، فرانچسکو ناردله، لورا پاولوسی و سارا لهستانی، به عنوان تهیه کنندگان My Brilliant Friend شناخته می شوند. این مجموعه درام، دارای سه فصل و 24 قسمت است که هر قسمت، 53 الی 64 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

اولین قسمت از دوست نابغه من در تاریخ 18 نوامبر 2018 توسط شبکه های اچ بی او آمریکا و همچنین رای و تی آی ام ایتالیا منتشر شد. 

 

نقد سریال My Brilliant Friend

دوست نابغه من، سریالی است که صحنه های غافلگیر کننده بسیاری را در خود جای داده است. این مجموعه تلویزیونی به شکلی ساخته شده تا دنیا را همانند یک کودک که به تازگی به دوره ابتدایی رفته ببینید؛ این حالت را می توان یکی از مزیت های اصلی My Brilliant Friend دانست. وقتی شروع به دیدن آن کنید، دیگر در تمامی صحنه های آن غرق خواهید شد و نمی دانید چگونه زمان گذشته است! 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.