دانلود سریال
Tell Me a Story

2706 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9.5K
10
/
7.1
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Tell Me a Story
دانلود سریال Tell Me a Story

خلاصه داستان سریال Tell Me a Story

این مجموعه تلویزیونی که با نام (یک داستان برایم بگو) شناخته می شود، در هر فصل، داستانی جذاب را بر اساس چندین شخصیت روایت می کند. سریال Tell Me a Story، داستانی مدرن داشته و بسیاری از داستان هایی که مطمئنا حتی برای یک بار هم که شده آن ها را دیده اید، را با حالتی جدید به تصویر می کشد. فکر می کنید دوباره دیدن مجموعه های کودکی تان برایتان جذاب باشند یا نه؟ اگر قرار باشد آن ها را همانگونه که هستند، تماشا کنید پس چه لزومی به گرد آوری آن ها بود؟ جذابیت ماجرا در پاسخ به همین سوال ها خلاصه می شود. 

 

جذابیت های سریال های کودکی

بهتر است کمی ترس را هم چاشنی سریال های کودکی تان کنید تا با جلوه ای جدید از آن ها رو به رو شوید. یک نویسنده باید جسارت زیادی داشته باشد تا بتواند داستانی بنویسد که در آن، شخصیت های محبوب کودکان که حالا بزرگ شده اند، شکلی جدید و ترسناک داشته باشند. 

نویسنده Tell Me a Story اما چنین جسارتی را دارا بوده و سعی کرده آن را به بهترین شکل ممکن، در تعامل با دیگر عوامل سریال، نوشته و به تصویر بکشد. یک داستان برایم بگو، در ابتدا کمی پیچیده به نظر می رسد، اما وقتی در فصل اول با شخصیات های شنل قرمزی، سه خوک کوچک و هانسل و گریتل مواجه شوید، می توانید مضمون اصلی آن را درک کنید. 

 

سریال Tell Me a Story

یکی از ژانر های اصلی این مجموعه تلویزیونی را می توان تریلر روان شناختی دانست؛ البته در کنار الین ژانر، می توان نهایت هیجان را هم تجربه کرد. داستان این سریال، مجموعه ای از عشق، منطق، انتقام و همچنین باخت را به راحتی به تصویر می کشد. 

می توان از کوین ویلیامسون به عنوان سازنده این مجموعه هیجان انگیز نام برد. جف تی توماس و میلیسن شلتون، از کارگردانان یک داستان برایم بگو هستند. این سریال که به زبان انگلیسی ساخته شده، محصولی از کشور آمریکا است. 

دنیل کامپبل، مت لاوریا، سم جیگِر، جیمز ولک، پاول وسلی، اکا دارویل، کری آنه موس، بیلی مگنوسن، درین کروسموندرمیسیک و کیم کترال، برخی از بازیگرانی هستند که در مجموعه تلویزیونی یک داستان برایم بنویس، بازی کرده اند. 

هولی اورتن و کلین والش به عنوان تهیه کنندگان Tell Me a Story شناخته می شوند. مجموعه تلویزیونی هیجان انگیز یک داستان برایم بگو، دارای دو فصل است که این دو فصل، 20 قسمت را در خود جای داده اند. هر قسمت از این سریال حدود 42 تا 57 دقیقه است. 

اولین قسمت از این مجموعه، در تاریخ 31 اکتبر 2018 توسط شبکه سی بی اس منتشر شد. البته وظیفه پخش دیگر قسمت ها هم به عهده این شبکه بود. 

 

نقد سریال Tell Me a Story

فردی که به عنوان فیلمنامه نویس جسور این مجموعه تلویزیونی شناخته می شود، کسی است که کارهای خود را از داستان های هیجان انگیز در همین سبک آغاز کرده است. با این اوصاف می توان دلیل این بی پروایی را از همین موضوع حدس زد.

همین جسارت او و همچنین برخی دیگر از عوامل مهم بودند که توانستند Tell Me a Story را تا این حد موفقیت آمیز نشان دهند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.