دانلود سریال
I Know This Much Is True

2683 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 21K
10
/
8.1
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال I Know This Much Is True
دانلود سریال I Know This Much Is True

خلاصه داستان سریال I Know This Much Is True

مجموعه تلویزیونی (همین قدر را می دانم که حقیقت دارد) زندگی فردی را روایت می کند که برادر دوقلویش از بیماری روانی رنج می برد و قصد دارد او را از این بیماری نجات دهد. این مرد در سریال I Know This Much Is True با نام دومینیک بردسی شناخته می شود. البته ماجرای برادر دوقلو او، تنها یک بخش از آشفتگی های زندگی اش را در بر می گیرد. برادر دومینیک که توماس نام دارد، چندین سال از دومینیک جدا بود، تا اینکه آن ها وقتی همدیگر را پیدا می کند که در میانسالی قرار دارند. توماس دارای بیماری اسکیزوفرنی است. 

 

داستانی بر مبنای بیماری روانی

دومینیک سعی می کند بیماری بردارش را تا جایی که می تواند بهبود بخشد، اما نمی داند که اسکیزوفرنی، بیماری روانی است که تا به حال درمانی برای آن در نظر گرفته نشده است. وقتی توماس به تیمارستان می رود، تنها کاری که از دست دومینیک بر می آید، این است که برادرش را از آنجا فراری دهد. 

ماجرای زندگی دومینیک در سریال I Know This Much Is True، بخش های دیگری همچون از دست دادن مادر و فرزندش، نا امید بودن همسر سابقش نسبت به همه چیز و داشتن دوست دختری که از پایداری رفتاری و فکری برخوردار نیست را هم در بر می گیرد! 

 

سریال I Know This Much Is True

این مجموعه تلویزیونی که با نام همینقدر را می دانم که حقیقت دارد یا من می دانم که این درست است، سریالی است که ژانر درام را در خود جای داده است. با تماشای تنها چند قسمت از آن می توانید متوجه ژانر بولد و برجسته آن شوید. 

بهتر است مجموعه (من می دانم که این درست است) را یک مینی سریال خطاب کنیم؛ چرا که دارای تنها یک فصل است. در همین یک فصل از این مجموعه، شش قسمت قرار دارد که در کل این قسمت ها، 378 دقیقه زمان را به خود اختصاص داده اند. این مجموعه تلویزیونی، محصولی از کشور آمریکا است. 

می توان از راب هوبل، ملیسا لئو، مارک روفالو و جان پراکچینو، به عنوان بازیگرانی نام برد که در همینقدر را می دانم که حقیقت دارد، به ایفای نقش پرداخته اند. این مجموعه درام، به زبان انگلیسی ساخته و منتشر شد. بهتر است افراد زیر 15 سال، این مینی سریال درام را تماشا نکنند. 

تمامی قسمت های این مجموعه تلویزیونی که در کشور آمریکا ساخته شده، از شبکه اچ بی او پخش شده اند. اولین قسمت از I Know This Much Is True در تاریخ دهم مه 2020 روی همین شبکه قرار گرفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال I Know This Much Is True

با توجه به آنکه این مجموعه تلویزیونی درام توانست در سایت IMDB که سایتی بسیار معتبر است، امتیاز 8.1 را از آن خود کند، می توان بدون هیچ چون و چرایی آن را در دسته بهترین های ژانر درام قرار داد. این امتیاز بر اساس نظر بینندگان مینی سریال I Know This Much Is True در این سایت ثبت شد. می توان تعداد بازخورد مثبت آن را چیزی حدود 20.000 رای مثبت دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.