دانلود سریال
How to Get Away with Murder

3164 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 156K
10
/
8.1
IMDB Rating
90
/
90
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال How to Get Away with Murder
دانلود سریال How to Get Away with Murder

خلاصه داستان سریال How to Get Away with Murder

این مجموعه تلویزیونی، داستان چهار دانشجو را نشان می دهد که بسیار با هوش هستند و در رشته حقوق، تحصیل می کنند. این دانشجویان در سریال How to Get Away with Murder با نام های لاورل، مایچیلا، کُنور و وِس شناخته می شوند. ماجرای آن ها به همراه پروفسوری که در رشته حقوق تجربه های زیادی دارد، شکل می گیرد. این فرد که به عنوان یک وکیل جنایی هم شناخته می شود، آنالیس کیدینگ نام دارد. او هر هفته سوال های جنایی خاصی را مطرح کرده و از میان دانشجویانی که در طی یک سال بهترین پاسخ ها را ارائه دادند، چند نفر را انتخاب می کند. 

 

فرار از مجازات قتل

این چهار دانشجویی که در (چگونه از مجازات قتل فرار کنیم) نقش های اصلی را به عهده دارند، حالا برای شرکت پروفسور آنالیس کیدینگ کار می کنند. تمامی مسائلی که به این افراد و همچنین دیگر دانشجویان توسط این وکیل جنایی توضیح داده می شود، به صورت تئوری است تا همه آن را به بهترین شکل یاد بگیرند.

 حالا که این چهار دانشجو در سریال How to Get Away with Murder با بخش های تاریکی از پروفسور آنالیس کیدینگ آشنا شده اند، به همراه او مرتکب قتلی می شوند که به کل، مسیر زندگی آن ها را از این رو به آن رو می کند. 

 

سریال How to Get Away with Murder

می توانید ژانر های معمایی و جنایی درام را در مجموعه تلویزیونی که با نام چگونه از مجازات قتل فرار کنیم شناخته می شود، به خوبی حس کنید. این سریال، اثری از پیتر نواک بوده و محصول کشور آمریکا است. می توان از بیلی براون، آیا نائومی کینگ، چارلی وبر، تام وریکا، جک فالاهی، ویولا دیویس، کارلا سوزا، کتی فیندلی و  لیزا ویل به عنوان بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی معمایی به ایفای نقش پرداخته اند. 

تمامی قسمت های این سریال به زبان انگلیسی هستند. بتسی بیرز، شاندا رایمز و پیتر نوالک از افرادی هستند که تهیه کنندگی چگونه از مجازات قتل فرار کنیم را به عهده داشتند. ای بی سی استودیوز و شاندا رایمز به عنوان تولید کنندگان این مجموعه شناخته می شوند. 

سریال چگونه از مجازات قتل فرار کنیم، دارای شش فصل است. پیکربندی این شش فصل، 90 قسمت را در خود جای داده است. هر قسمت از این شش فصل، حدود 43 دقیقه است. How to Get Away with Murder یکی از سریال هایی است که انتشار آن به عهده شرکت پخش رسانه ای آمریکا بود. 

اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی جنایی درام در تاریخ 25 سپتامبر 2014 توسط همین شبکه منتشر شد. 

 

نقد سریال How to Get Away with Murder

این مجموعه که سکانس های معمایی زیادی را در خود جای داده، بازیگران فوق العاده ای دارد که هر کدام از آن ها در بهترین حالت ممکن، نقش خود را بازی کرده و با شخصیت اصلی داستان اخت گرفتند. حتی برخی از آن ها، جوایز بسیاری را از آن خود کردند. سریال How to Get Away with Murder توانست جدا از مبحث بازیگران، جوایز دیگری را هم کسب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-09-10 01:20:32
    بی نظیره *_*
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.