دانلود سریال
Homecoming

2405 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 25K
10
/
7.4
IMDB Rating
17
/
17
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Homecoming
دانلود سریال Homecoming

خلاصه داستان سریال Homecoming

داستان این مجموعه تلویزیونی، حول محور قصه فردی ساخته شده که در یک سازمان مشغول به کار بود. این فرد در سریال Homecoming با نام هیدی برگمن شناخته می شود. او پیش از آنکه در یک قایق چشم باز کند و متوجه اطرافش شود، در سازمانی مشغول به کار بود که آن سازمان وظیفه روحیه دادن به سربازان جنگی را داشت. هیدی به عنوان یک مشاور و روان شناس، در این مرکز تخصصی کار می کرد. شاید همه چیز در ظاهر بسیار ساده و کاری به نظر برسد، اما پشت تمامی این قضایا، اسرار مرموزی نهفته است. 

 

سریالی مرموز

هیدی به عنوان یک روان شناس در این مرکز، وظیفه داشت سربازانی که از جنگ برگشته و هنوز با حال و هوای جنگ زندگی می کنند را از این حالت در آورده و زندگی عادی شان را بهشان باز گرداند. این مرکز تخصصی، سازمان Homecoming نام دارد. 

هیدی که در  این سریال، چندین سال پیش، از این سازمان جدا شده بود، حالا وزارت دفاع همه چیز را دوباره از سر گرفت و به بررسی پرونده جدایی هیدی از مرکز هوم کامینگ پرداخت. در پی این تحقیقات بود که وزارت دفاع متوجه وجود مسائل مرموز هم شد. 

 

سریال جذاب با داستانی عجیب

این مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، راز آلود و تریلر روان شناختی، توسط افرادی به نام های مایکا بلومبرگ و ایلای هورویتز ساخته شده است. کارگردان هوم کامینگ که با نام بازگشت به خانه هم شناخته می شود، سم اسماعیل است. 

داستان این مجموعه تلویزیونی بر اساس پادکستی که همین نام را دارد نوشته شد. این پادکست اثری از مایکا بلومبرگ و ایلای هورویتز است. با این اوصاف، می توان بخشی از موفقیت Homecoming را مدیون میزان موفقیت و دیده شدن این پادکست دانست. این مجموعه تلویزیونی روان شناختی، به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

هوم کامینگ را می توان محصولی از کشور آمریکا دانست که وظیفه تهیه کنندگی آن به عهده جان جی لینک بود. می توان از استفان جیمز، جولیا رابرتس، شیا ویگهام، الکس کارپوفسکی، بابی کاناوله و سیسی اسپیکس، به عنوان بازیگران پایه و اصلی هوم کامینگ نام برد. 

ایلای هورویتز، الکس بلامبرگ، مت لیبر، جولیا رابرتس، سم اسماعیل و کریس گیلبرت از تهیه کنندگان اجرایی Homecoming هستند. این مجموعه تلویزیونی در دو فصل و 17 قسمت ساخته شده است. هر قسمت از هوم کامینگ، حدود 24 تا 37 دقیقه است. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های این سریال، به عهده سرویس ویدئویی آمازون بود. اولین قسمت از هوم کامینگ در تاریخ دوم نوامبر 2018 توسط همین شبکه منتشر شد. 

 

نقد سریال Homecoming

این مجموعه درام، یکی از سریال هایی است که بسیاری از افراد با آن آشنایی دارند و شده حتی یکبار هم اسم آن را شنیده اند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، باید بگوییم که این مشهور و همه گیر بودن بیهوده نیست و دلیلی دارد. 

دلیل این مسئله هم موفقیت هوم کامینگ است. Homecoming توانست از تاریخ دو 2 نوامبر 2018 تا 22 مه 2020، موفقیت های زیادی را کسب کرده و در طی پخش، نظر مثبت بسیاری از بینندگان را به سمت خود جلب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.