دانلود سریال
Little Fires Everywhere

1881 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 49K
10
/
7.7
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Little Fires Everywhere
دانلود سریال Little Fires Everywhere

خلاصه داستان سریال Little Fires Everywhere

داستان این مجموعه، خانواده ریچاردسون را روایت می کند که از بیرون، بسیار خوشبخت و عالی به نظر می رسند. ماجرای اصلی سریال Little Fires Everywhere، مربوط به مادر و دختری است که عضوی از این خانواده بوده و بسیار مرموز و آبد زیر کاه هستند. 

آتش های کوچک در همه جا، همچون رفتار های مرموزانه این افراد، هر جایی را می سوزانند. مادر خانواده که بسیاری از قوانین را از بر است و گمان می کند همه چیز را می داند، فکر می کند که می تواند با استفاده از این قابلیت خود، بسیاری از بلا ها را دفع کند. 

داستان این آتش های کوچک در همه جا، بسیاری از مسائل مرموزانه این خانواده را به تصویر می کشد و ذات درونی هر کدام از اعضای این خانواده را نشان می دهد. به نظر می رسد مادر خانواده، فردی است که بیشتر فشار های زندگی روی او است و این فرد باید بنا بر موقعیت های مختلف، تصمیمات درستی بگیرد. 

البته سریال Little Fires Everywhere، تنها به این افراد نمی پردازد و 3 خانواده دیگر را هم نشان می دهد که فرزندان آن ها با ریچاردسون ها ارتباط دارند. هر کدام از این 3 خانواده، درگیر پرونده حضانت هستند. 

 

سریال Little Fires Everywhere

این مینی سریال که با نام آتش های کوچک در همه جا شناخته می شود، ژانر های اجتماعی و درام را در خود جای داده است. آتش های کوچک در همه جا، بر اساس داستان رمانی با همین نام ساخته شده و به تصویر کشیده شده است. 

این رمان، اثری از سلستی انجی یا همان سلست اینگ است. نویسنده Little Fires Everywhere، فردی به نام لیز تایگلار ( Liz Tigelaar ) است. می توان از کری واشینگتن، جاشوا جکسون، جید پتیجان، مگان استات، ریس ویترسپون، رزمری دویت، گاوین لیوایز و جردن الساس به عنوان برخی از بازیگران این مجموعه درام نام برد. 

سریال آتش های کوچک در همه جا، به زبان انگلیسی ساخته شده و محصولی از کشور آمریکا است. سلست اینگ، به عنان تهیه کننده آن شناخته می شود. لیز تایگلار ، لاورن نوستادتر، پیلار ساون، کری واشینگتن و ریس ویترسپون، از تهیه کنندگان اجرایی Little Fires Everywhere هستند. 

سیمپسون استریت، هلو سان شاین و ای بی سی سیگنچر به عنوان تولیدکنندگان این مینی سریال 8 قسمتی شناخته می شوند. در تاریخ 18 مارس 2020، اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی منتشر شد. وظیفه پخش تمامی قسمت های آتش های کوچک در همه جا، به عهده شبکه هولو بود. 

 

نقد سریال Little Fires Everywhere

این مجموعه تلویزیونی با 8 قسمت توانست موفقیت خود را با داستان جذابی که دارد، رقم بزند. بسیاری از بینندگان آن، از تمامی قسمت ها استقبال کرده و با نظرات مثبت خود، امتیازات بالایی را برای آن در نظر گرفتند. 

بنا بر همین مسائل بود که Little Fires Everywhere توانست از میان جوایز امی، نامزد دریافت جوایز بسیاری شود. تمامی این نامزدی ها در بین تاریخ های 18 مارس 2020 تا 22 آوریل 2020 محقق شدند. جذابیت این مینی سریال از شخصیت پردازی و روح دادن به داستان رمان آن به وجود آمده است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.