دانلود سریال
The Good Fight

1564 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 30K
10
/
8.3
IMDB Rating
60
/
60
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Good Fight
دانلود سریال The Good Fight

خلاصه داستان سریال The Good Fight

کشمکش یا همان مبارزه خوب، به داستان دو فردی می پردازد که تمام مال و اموال خود را از دست داده اند و باید حالا برای به دست آوردن دوباره آن تلاش کنند. یکی از این افراد در سریال The Good Fight، با نام مایا لی شناخته شده و دیگری که مربی او است، دایان لاکهارت نام دارد. هر کدام از آن ها، برای خود وکیلی خبره و حرفه ای هستند، اما در طی یک کلاهبرداری، تمام آنچه در چندین سال به دست آوردند را از دست دادند. حتی می توان گفت، شهرت آن ها هم در طی این کلاهبرداری بسیار بزرگ، بر باد رفت! 

 

سریالی با مضمون مبارزه خوب

لاکهارت و لی حالا باید کارهایی را انجام دهند تا پس انداز یا همان مال و منال خود را دوباره زنده کرده و خود را از مخمصه این کلاهبرداری عظیم نجات دهند. آن ها پس از مدتی متوجه می شوند که این ثروت دیگر قابل بازگشت نیست و باید همه چیز را حتی از زیر صفر شروع کنند و دوباره زندگی خود را از سر بگیرند.

آن ها در سریال The Good Fight، برای آنکه کارهای خود را عملی کرده و دوباره به زندگی عادی خود باز گردند، به لوکا کلین می روند. دایان لاکهارت و لی برای کار کردن، به یکی از شرکت های حقوقی در شیکاگو که بسیار بولد و برجسته به نظر می رسد، می پیوندند. 

 

سریال The Good Fight

این مجموعه تلویزیونی که در دسته ژانرهای درام حقوقی، جنایی و درام سیاسی قرار می گیرد، توسط رابرت کینگ، میشل کینگ و فیل آلدن رابینسون ساخته شده است. در واقع، مبارزه خوب به عنوان سریالی شناخته می شود که سازندگان آن، این مجموعه را در ادامه مجموعه تلویزیونی (همسر خوب) و به عنوان مکمل آن قرار داده اند.

The Good Fight به صورتی ساخته شده که افراد بتوانند با تماشای آن، به مسائل سیاسی و اجتماعی ویژه ای همچون راست گرایی آلترناتیو، قلدری رایانه ای، خبر رسانی جعلی و جنبش من هم، واقف شوند. می توان از رز لزلی، جان لاروکات، آدرا مک دانلد، کریستین برنسکی، مایکل شین، مندی پتینکین، کوش جومبو، جاستین بارتا و سارا استیل به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در مبارزه خوب به ایفای نقش پرداخته اند.

این مجموعه تلویزیونی که به زبان انگلیسی ساخته شده، محصولی از کشور آمریکا است. این مجموعه تلویزیونی درام، دارای پنج فصل 50 قسمته است. هر قسمت از The Good Fight، حدود 49 الی 53 دقیقه را به خود اختصاص داده است. اولین قسمت از آن، در تاریخ 19 فوریه 2017 منتشر شد. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های این سریال به عهده شبکه های سی بی اس آل اکسس و همچنین پارامون پلاس بود. 

 

نقد سریال The Good Fight

این مجموعه تلویزیونی درام و جنایی توانست طی چندین قسمت اولیه، نظر بینندگان را جلب کند. بسیاری از افرادی که این سریال را تماشا کرده اند، معتقدند که مبارزه خوب، بنا بر داستان جذاب و فریبنده ای که دارد، در جایگاه مناسبی قرار گرفته است. 

این جایگاه به تنهایی به دست نیامده و عوامل سازنده مبارزه خوب، امتیازات و جایگاهی که به دست آورده اند را مدیون بینندگان The Good Fight هستند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.