دانلود سریال
The Killing

3651 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 115K
10
/
8.3
IMDB Rating
44
/
44
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Killing
دانلود سریال The Killing

خلاصه داستان سریال The Killing

وقتی یک مجموعه تلویزیونی با نام (کشتن  شناخته می شود، انتظار می رود که صحنه های جنایی و به اصلاح بزن و بکش داشته باشد. سریال The Killing دقیقا بنا بر همین موضوع ساخته شده است. در واقع، داستان این مجموعه تلویزیونی به صورت سه داستان جداگانه است که به هم ربط دارند. ماجرا از جایی شروع می شود که کارآگاه سارا لیندن قصد دارد به همراه پسرش از سیاتل به سونوما برود تا نامزدش را ببیند. کارآگاه استیون هولدر، شخصی است که با سارا همکاری کرده و همیشه با همدیگر وظایف خود را به پیش می برند. 

 

سریال جنایی کشتن

کارآگاه هولدن همیشه آماده است تا وظایفش را انجام دهد. در پس رفتن سارا به سونوما بود که ماموران پلیس با او تماس گرفته و از مرگ یک دختر 17 ساله خبر می دهند. این دختر جوان در سریال The Killing، جوزی لارسن نام دارد که جسد او در صندوق عقب ماشین دارن ریچموند که برای شهردار شدن کاندید شده، پیدا می شود. 

حالا سارا و استیون وظیفه دارند که ماجرای قتل این دختر جوان را حل کرده و همه چیز را از ریشه بررسی کنند. تا به حال، این مجموعه تلویزیونی از دو زاویه دیده شده است؛ زاویه سوم مربوط به خانواده رزی است که با چالش هایی مواجه می شوند. 

 

سریال The Killing

مشخص است که سراسر این مجموعه تلویزیونی را ژانر های جنایی و درام تشکیل داده اند. بنا بر همین موضوع، افراد زیر 18 سال نباید آن را تماشا کنند. این سریال در مورد کشتار و جنایت های زیادی است که توسط وینا سود ساخته شد. 

داستان این مجموعه جنایی بر اساس سریالی دانمارکی که جنایت یا قتل نام داشته و اثری از سورن سوایستروپ است، تولید شده است. می توان از بیلی کمپل، بلک تیلور کلاوس، میرل انوس، میشل فوریز، برنت سکستون و لیام جیمز به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در مجموعه کشتن، خودنمایی کرده و به ایفای نقش پرداخته اند. 

جرمی دانر، آرون زلمن، نیکول یورکین، کریستین کامپو و داون بریستویچ از تهیه کنندگان این مجموعه تلویزیونی که محصولی از کشور آمریکا است، هستند. کشتن، دارای چهار فصل و 41 قسمت است. هر قسمت از The Killing، زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

تمامی سکانس های این سریال در واشینگتن دی سی و سیاتل ضبط شده اند. شبکه ای ام سی آمریکا وظیفه پخش این مجموعه که به زبان انگلیسی ساخته شده را به عهده داشت. اولین قسمت از کشتن، در تاریخ سوم آوریل 2011 از همین شبکه منتشر شد. 

 

نقد سریال The Killing

می توان بخشی از موفقیت کیلینگ را مدیون سریال دانمارکی بود که داستان این مجموعه، بر اساس ماجرای آن نوشته شده است. البته این مسئله، تنها گوشه ای از کار را در بر می گیرد و بسیاری از عوامل دیگر، تاثیر مثبت خود را نشان می دهند.

 بسیاری از بینندگان، The Killing را تحسین کرده و با نظرات مثبت خود آن را همراهی کردند تا این سریال بتواند جوایز بسیاری را کسب کند. می توان از دریافت شش جایزه امی و همچنین یک جایزه در جشنواره گلدن گلوپ، به عنوان افتخارات و موفقیت های (کشتن) نام برد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.