دانلود سریال
Skylines

2419 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.8K
10
/
7.5
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Skylines
دانلود سریال Skylines

خلاصه داستان سریال Skylines

اسکای لاینز که به معنی خط افق یا آسمان شهر است، زندگی فردی به نام رز کورلی را به تصویر می کشد که باید در ماموریتی که دارد، موفق عمل کند. در سریال Skylines، همه چیز سریع اتفاق افتاده و به نظر می رسد نمی توان جلوی اتفاقات ناگوار را گرفت. این اتفاق مربوط به شیوع پیدا کردن ویروسی جدید است که می تواند تمامی افراد کره زمین را از بین ببرد. چنین ویروسی، پیش از ورود موجودات بیگانه به زمین، ایجاد شده و می تواند طی مدت بسیار کوتاهی، زمین را خالی از انسان ها کند. 

 

تهدید یک ویروس 

این ویروس که انسان ها را تهدید به مردن می کند، سبب درگیری میان موجودات بیگانه موجود در زمین و انسان ها می شود. این ویروس با قدرتی که دارد، موجودات بیگانه را در مقابل انسان ها قرار می دهد و به موجودات بیگانه دستور می دهد تا انسان ها را بکشند. 

حالا، رز کورلی در سریال Skylines، وظیفه دارد جلوی این اتفاقات را بگیرد، اما چگونه؟ او موظف است برای نجات دادن جان انسان های باقی مانده در زمین، تیمی از نخبگان مزدور تشکیل داده و آن ها را به دنیای بیگانگان بفرستد. 

ماموریت این مزدوران نخبه در پس ماموریت اصلی رز کورلی قرار دارد. اگر آن ها بتوانند کار خود را به خوبی انجام بدهند، رز هم در این ماموریت، سربلند بیرون می آید. 

 

سریال Skylines

ماکسیمیلیان ارلنوین و سولین یوسف به عنوان کارگردانان این مجموعه تلویزیونی که ژانر های علمی-تخیلی، اکشن و ماجراجویی را در خود جای داده، شناخته می شوند. می توان از Matthew E. Chausse و Joshua Cordes، به عنوان نویسندگان این سریال نام برد. 

پری باومیستر، ادین حسنوویچ، اردال یلدیز، ماتیاس کوبرلین، شاهین اریلماز و موراتان موسلو ، از بازیگرانی هستند که در این سریال بازی کرده و به نقش آفرینی پرداخته اند. این مجموعه تلویزیونی که محصولی از کشور آلمان است، تنها یک فصل داشته و به عنوان مینی سریال شناخته می شود. 

زبان اصلی خط افق، آلمانی است. این مینی سریال، تنهاشش قسمت دارد. هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی، زمانی حدود 47 الی 66 دقیقه را به خود اختصاص داده است. اولین قسمت از اسکای لاینز در تاریخ 27 سپتامبر 2019 منتشر شده و روی شبکه رفت. 

شبکه جهانی نتفلیکس وظیفه پخش تمامی قسمت های Skylines را به عهده داشت. با توجه به آنکه این مجموعه ماجراجویانه نتواست آنگونه که باید، مورد استقبال قرار گرفته و بازخورد مثبت داشته باشد، شبکه نتفلیکس تصمیم گرفت دیگر ساخت آن را ادامه ندهد. 

 

 

نقد سریال Skylines

بسیاری از افراد ترجیح می دهند تایم اضافی خود که با عنوان اوقات فراغت شناخته می شود را با سریال هایی پر کنند که مضمون علمی تخیلی داشته باشند. اسکای لاینز نتوانست خود را اثبات کرده و در دسته بهترین ها قرار بگیرد؛ پس انتخاب با خودتان است که آن را برای دیدن برگزینید یا خیر! 

این گفته ها، سند و مدرک واضحی دارند که می توان واضح ترین آن را از امتیازش در سایت IMDB مشاهده کرد. Skylines یا همان خط افق در این سایت، امتیاز 4.7 را از 10 امتیاز کامل به دست آورد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.