دانلود سریال
Messiah

2600 تعداد بازدید
User 5
10
/
6.4
AnimeList Rating
User 44K
10
/
7.6
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Messiah
دانلود سریال Messiah

خلاصه داستان سریال Messiah

این مجموعه تلویزیونی، داستان فردی را روایت می کند که خود را به جای حضرت مسیح جا زده و می خواهد از این طریق به منافع زیادی دست پیدا کند. ماجرای سریال Messiah از جایی آغاز می شود که داعش به سوریه حمله کرده و قصد دارد دمشق را اشغال کند. این مرد که بسیار آرام و لطیف به نظر می رسد، وعده و وعید هایی جهت اینکه می تواند داعش را دور کند، کمی دهد. وقتی این مرد جوان که حالا با نام مسیح شناخته می شود، طوفان شن به پا کرده و داعش را از این شهر دور می کند، مردم دمشق به قابلیت های او ایمان می آورند. 

اما این مسئله و همچنین بسیاری از مسائل دیگر، واقعی است!؟ مسیح پس از آنکه داعش را شکست می دهد، حدود 2000 نفر از یاران خود را جمع کرده و به سمت مرز اسرائیل می روند که در راه، توسط ارتش اسرائیل دستگیر شده و به زندان انداخته می شوند. این مرد جوان، از زندان هم غیب شده، به مسجد القصی رفته و جوانی که تیر خورده بود را شفا می دهد. پس از این ماجرا ها در سریال Messiah بود که این مرد به آمریکا می رود و حتی آوازه اش تا جایی پخش می شود که مجبور می گردد به رئیس جمهور مراجعه کند. 

 

سریال Messiah

این مجموعه تلویزیونی در ژانر های دلهره آور، رازآلود و هیجان انگیز، توسط مایکل پترونی ساخته شده است. می توان از تومه سیسله، مهدی دبی، جین آدامز، میشل موناهن، ویل تراوال، فیرس لندولسی، جان اورتیز، فیلیپ بیکر هال، سید العالمی، استفانیا لاوی اوون و ملیندا پیچ همیلتون به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در سریال مسیح به ایفای نقش پرداخته اند. این مجموعه تلویزیونی دلهره آور، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان های انگلیسی، عربی و عبری ساخته شده است. 

Messiah دارای 1 فصل و 10 قسمت است؛ به همین دلیل می توان نام مینی سریال را برازنده آن دانست. برندون گارسیو و دیوید نیکسی به عنوان تهیه کنندگان این مجموعه تلویزیونی شناخته می شوند. مارک بارنت، مایکل پترونی، اندرو دین، جیمز مک تیگو و رما دونی، از تهیه کنندگان اجرایی مسیح هستند. 10 قسمتی که در همین 1 فصل از سریال قرار دارند، هر کدام حدود 38 الی 55 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. 

اولین قسمت از این مجموعه 1 فصلی که با نام Messiah شناخته می شود، در تاریخ 1 ژانویه 2020 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Messiah

اگر طرفدار مجموعه های تلویزیونی هستید که سیاسی بوده و بسیاری از مسائلی که در سیاست پیدا می شوند را به تصویر بکشد، پس بهتر است با مسیح رو به رو شوید. این مینی سریال، داستان بسیار جذابی داشته و می تواند به راحتی، نظر مثبت بینندگان را نسبت به خود جلب کند. با توجه به آنکه، داستان در مورد حضرت مسیح بوده و به نظر می رسد باید بار دینی و معنوی زیادی داشته باشد، اما بار سیاسی آن بسیار برجسته تر است و کاملا به چشم می آید. Messiah، طوری ساخته شده که با تماشای اولین قسمت، دیگر نمی توانید از آن دست بکشید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.