دانلود سریال
Baghdad Central

2348 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 1.7K
10
/
7.2
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Baghdad Central
دانلود سریال Baghdad Central

خلاصه داستان سریال Baghdad Central

این مجموعه تلویزیونی که با نام قلب بغداد شناخته می شود، داستان زندگی بازرس سابق پلیس عراق را به تصویر می کشد. این فرد در سریال Baghdad Central، با نام محسن الخفاجی شناخته شده و مدتی پس از گم شدن یا همان سرنگون شدن صدام حسین، قصد دارد که به دنبال دخترش بگردد. دختر این بازرس پلیس که سوسن نام دارد، مدتی است گم شده و کسی از آن خبر ندارد. او در مسیر یافتن دختر گمشده اش، به دست نیرو های آمریکایی افتاده و شکنجه می شود. در واقع، پلیس های آمریکایی، او را به اشتباه دستگیر کرده اند. 

حالا فردی به نام فرانک تمپل که پیش تر، یکی از اعضای نیرو های بریتانیایی بود و حالا دیگر جزو این پلیس ها شناخته نمی شود، محسن الخفاجی را نجات داده و برای او، کاری دست و پا کرده است. محسن الخفاجی در سریال Baghdad Central، توسط این فرد به عنوان یک افسر پلیس شناخته شده و در منطقه سبز بغداد شروع به کار کرده است. اما همه چیز به همین صورت، بسیار خوب و طبق الگوی خاصی پیش نمی رود. به نظر می رسد فرانک تمپل، فکر های مخوفی در سر دارد که همین افکار باعث به وجود آمدن اتفاقات اعجاب انگیز می شوند.

 

سریال Baghdad Central

این مجموعه تلویزیونی در ژانر های جنایی، هیجان انگیز، نئو نوآر و درام، توسط آلیس تروتون ساخته شده است. قلب بغداد، مجموعه ای است که نوشتن فیلمنامه داستان آن بر اساس رمانی با همین نام که اثری از الیون کولا است، انجام شد. Baghdad Central، محصولی از کشور بریتانیا بوده و به زبان های عربی و انگلیسی تولید شده است. می توان از کوری استول، ولید زعیتر، لیم لوبانی، نیل مسکل و شارلوت اسپنسر به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی نقش آفرینی کرده اند. 

قلب بغداد به عنوان یک مینی سریال شناخته می شود که 1 فصل داشته و 6 قسمت را در خود جای داده است. هر قسمت از قلب بغداد، حدود 60 دقیقه را به خود اختصاص داده است. تمامی سکانس های این مجموعه تلویزیونی جنایی، در مراکش ضبط شده اند. کیت هاروود به عنوان تهیه کننده Baghdad Central شناخته می شود. استپن بوشارد، کسی است که نویسندگی فیلمنامه این مینی سریال را به عهده داشت. کانال 4 بریتانیا، وظیفه پخش تمامی قسمت های قلب بغداد را به عهده داشت. 

اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی در تاریخ 3 فوریه 2016 در همین شبکه منتشر شد. 

 

نقد سریال Baghdad Central

با توجه به آنکه قلب بغداد توانست در سایت IMDB امتیاز 7.2 را از 10 امتیاز کامل کسب کند، می توان آن را در دسته مینی سریال هایی قرار داد که نسبتا موفق هستند. این مجموعه تلویزیونی جنایی و درام، توانست با توجه به سبکی که دارد، نظر بینندگان زیادی را نسبت به خود جلب کرده و بنا بر همین نظرات مثبت، امتیاز خوبی را کسب کند. به صورت کلی می توان Baghdad Central را سریالی دانست که بیشتر از همه، در داستانش موفق عمل کرده و چندان به بخش های دیگر نپرداخته است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.