دانلود سریال
Mr Inbetween

3075 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 20K
10
/
8.6
IMDB Rating
26
/
26
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Mr Inbetween
دانلود سریال Mr Inbetween

خلاصه داستان سریال Mr Inbetween

این مجموعه تلویزیونی داستان زندگی فردی را روایت می کند که در اطراف سیدنی زندگی کرده و به عنوان یک قاتل اجیر شده شناخته می شود. این فرد در سریال Mr Inbetween، ری شو اسمیت نام دارد. او در عین حال که یک قاتل اجیر شده است، سعی دارد رابطه اش با خانواده و دوستانش بهم نخورد؛ به همین منظور همیشه سعی دارد میان این دو موضوع مختلف، تعادل ایجاد کرده و نگذارد یکی، به دیگری آسیب وارد کند. ری شو اسمیت دارای یک فرزند دختر است که با نام برتنی شناخته می شود و قصد دارد از او به خوبی مراقبت کند. 

 

داستان مرد میانه رو

بروس که برارد ری است، بیمار بوده و ری باید او را هم به خوبی زیر بال و پر خود بگیرد. دوست ری که گری نام دارد، همیشه به او کمک کرده و در واقع همدست او هم هست. آن ها بدون اینکه هیچ سوالی بپرسند، دستورات رئیس شان که با نام فِرِدی شناخته می شود را عملی و اجرا می کنند. 

ری در سریال Mr Inbetween، با نهایت خشم و خشونت با جنایتکاران رفتار می کند. در حالی که او قصد دارد همیشه تعادلی میان شرایط کاری و زندگی شخصی اش ایجاد کند، اما خشونت او روی زندگی اش تاثیر می گذارد. به دلیل سعی در ایجاد همین تعادل ها است که او به آقای میانه رو معروف شده است. 

 

سریال Mr Inbetween

مرد میانه رو، ژانرهای کمدی، درام و جنایی را در خود جای داده است که می توانید این سبک ها را در جای جای داستان مشاهده کنید. اسکات رایان به عنوان نویسنده و همچنین سازنده اصلی این مجموعه تلویزیونی درام شناخته می شود. 

نش ادگرتون، شخصی است که وظیفه کارگردانی این داستان را به عهده گرفت. می توان از اسکات رایان، نیکولاس کسیم، دیمون هریمن، بروک سچول، جاستین روسنیاک و چیکا یاسومورا به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در مجموعه مرد میانه رو بازی می کنند. 

این مجموعه تلویزیونی، محصولی از کشور استرالیا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. تهیه کننده این اثر، مایکل بنت است. این مجموعه جنایی در سه فصل و 26 قسمت تولید و به نمایش گذاشته شده که هر قسمت از آن، زمانی حدود 25 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

تمامی سکانس های هر قسمت، در سیدنی و استرالیا ضبط و تصویربرداری شده اند. وظیفه پخش هر سه فصل از Mr Inbetween، به عهده شبکه اف ایکس بود. اولین فصل از آن در این شبکه، در تاریخ 25 سپتامبر 2018 منتشر شد. 

 

نقد سریال Mr Inbetween

با توجه به آنکه این مجموعه، داستان زندگی بسیاری از افراد در کشور های خارجی را به تصویر می کشد، در میان عامه مردم به عنوان یک سریال جنایی بسیار محبوب دیده می شود. می توان این موضوع را از امتیاز 8.4 آن در سایت IMDB به راحتی حدس زد. 

وقتی یک سریال در این سایت امتیاز بالایی می گیرد که نظرات مثبت بینندگان آن هم زیاد باشد. بنا بر اینکه Mr Inbetween توانست با داستان محشر خود، نظر مثبت بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کند، در این سایت به امتیاز بالایی دست یافت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.