دانلود سریال
Greenhouse Academy

2776 تعداد بازدید
User 1
10
/
6
AnimeList Rating
User 6.5K
10
/
6.6
IMDB Rating
40
/
40
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Greenhouse Academy
دانلود سریال Greenhouse Academy

خلاصه داستان سریال Greenhouse Academy

آکادمی گین هاوس که در واقع آکادمی گلخانه نام دارد، داستانی جذاب، پر محتوا و با رمز و راز هایی پیچیده را در خود جای داده است. بسیاری از افرادی که قصد تماشای Greenhouse Academy را داشتند، در ذهن خودشان حدی از پیچیدگی رمز و راز ها را تصور می کردند؛ اما راز هایی که در این مجموعه قرار داده شده اند، فراتر از چیزی هستند که حتی فکرش را بکنید! آکادمی گرین هاوس، زندگی الکس وودز و هیلی را روایت می کند که با هم برادر و خواهر هستند. مادر آن ها که یک فضانورد بود، در طی یکی از پرتاب های اشتباه ناسا می میرد. 

 

رقابتی آکادمیک و مرموز

حدود هشت ماه پس از این اتفاق بود که الکس و هیلی با هم در مدرسه ای ثبت نام می کنند که مادرشان هم در کودکی در آنجا درس می خواند. این مدرسه، مدرسه ای شبانه روزی بوده و برای نخبگانی است که استعداد زیادی داشته و می توانند رهبری جامعه را در آینده به دست بگیرند. 

همه چیز در سریال Greenhouse Academy، از جایی شروع می شود که آن ها در این مدرسه، به دو گروه رقیب تقسیم می شوند و هر گروه باید برای خود یار جمع کند. تمامی افراد در این گروه ها باید به رقابت آکادمیک پرداخته و به حل اتفاقات مرموزانه ای بپردازد.

 

سریال Greenhouse Academy

امیر مان و لویی فلورنتین به عنوان کارگردانان آکادمی گرین هاوس شناخته می شوند. این مجموعه تلویزیونی، کمی غم انگیز به نظر می رسد که در واقع مسائل مرموزانه مطرح در سریال، به این عنوان، اجازه جولان دادن نمی دهند. 

با تماشای آن می توانید بسیاری از موضوعات را یاد بگیرید که می توان به مغرور نبودن و عدم خود بزرگ بینی اشاره کرد. گیورا چمیزر به عنوان سازنده این سریال، شناخته می شود. این مجموعه، ژانرهای درام، اجتماعی و خانوادگی را در خود جای داده است. 

ایده اصلی ساخت این مجموعه توسط Giora Chamizer و Paula Yoo بیان شده بود که آن ها سعی کردند از دل یک سریال اسرائیلی، مباحث بسیاری را بیرون کشیده و آکادمی گرین هاوس را بر اساس آن بسازند. این مجموعه تلویزیونی در مجموع، در چهار فصل ساخته شده که کلا 40 قسمت دارد.

از آنجایی که فصل اول با موفقیت بسیاری همراه بود، فصل های بعدی آن هم یکی پس از دیگری تولید شده و به نمایش گذاشته شدند. تاریخ پخش اولین قسمت از Greenhouse Academy به سال 2017 باز می گردد. هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی حدود 30 دقیقه است. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های آکادمی گرین هاوس به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. 

 

نقد سریال Greenhouse Academy

ممکن است سوال شما هم باشد که آیا این سریال چهار فصلی ارزش دیدن دارند یا خیر!؟ شاید در نگاه اول به نظر برسد این مجموعه دارای خط داستانی یکپارچه ای نبوده و بتوان گفت داستان جذابی هم ندارد. اما چنین مسئله ای صادق نیست؛ چرا که می توان از پیچیدگی کلی سریال، برخی از مسائل را کمی برجسته تر نشان داد. 

شخصیت های اصلی در Greenhouse Academy از توانایی رهبری کردن زیادی برخوردارند که این موضوع، خود به نحوی، مسئله ای عالی است. بسیاری از افراد می توانند از چنین مباحثی درس زندگی بگیرند! 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.