دانلود سریال
The Deuce

2672 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 30K
10
/
8.1
IMDB Rating
25
/
25
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Deuce
دانلود سریال The Deuce

خلاصه داستان سریال The Deuce

دئوس، مجموعه ای است که قصد دارد تاریخ آمریکا را به تصویر بکشد. در سریال The Deuce همه چیز عین واقعیت بیان شده و دهه 1970 نیویورک را نشان می دهد. اگر می پرسید که در این دهه چه اتفاقاتی رخ داده، باید بگوییم که دهه 1970، سال هایی را در خود جای داده که همه چیز به فحشا و فساد در آن دروه مشهور هستند. البته منظور از فحشا، تنها مسائل عادی و روزمره ای که ممکن است در هر جایی از دنیا رخ دهد نیست؛ منظور، تجارت آن است. نام این سریال هم به صورتی انتخاب شده که ارتباط مستقیمی با این مسئله دارد. 

 

سریال دئوس

دئوس به معنی دو است که در واقع، همان خیابان 42 نیویورک را نشان می دهد. اما در این خیابان چه اتفاقاتی رخ داده که باعث شده سریالی از روی آن ساخته شود؟ خیابان 42 نیویورک در سریال The Deuce، نشان دهنده جایی است که اولین قسمت های فیلم پورن در آمریکا در آنجا نمایش داده شده اند. 

از همانجا بود که تجارت این نوع فحشا در آمریکا رونق گرفته و آغازی برای بسیاری از کارهای دیگر بود. البته در کنار این مسئله، به داستان فقر جامعه، هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ اقتصادی نگاه می شود. 

 

سریال The Deuce

دئوس که مجموعه ای با ژانر درام تاریخی است، همه چیز را به صورت واضح و بدون هیچ کم و کاستی به تصویر می کشد. دیوید سیمون و جورج پلگانوس، از سازندگان دئوس هستند. کشور سازنده The Deuce، ایالات متحده آمریکا است. 

می توان از مارگاریتا لیویوا، جیمز فرانکو، بنگا آکینابه، کریس باوئر، لارنس گیلیارد جونیور، کریس کوی، ناتالی پاول، سپیده معافی، مصطفی شاکر، امیلی مید و مگی جیلنهال به عنوان برخی از افرادی نام برد که به عنوان بازیگر این مجموعه شناخته می شوند. دئوس، به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

این مجموعه تلویزیونی انگلیسی، دارای سه فصل و 25 قسمت است. هر قسمت از آن، 58 الی 84 دقیقه را به خود اختصاص داده است. تمامی این قسمت ها در نیویورک، ضبط و تصویربرداری شده اند. مگی گیلن هال، کارک هنری جانسون و جسیکا لوین، از تهیه کنندگان اصلی The Deuce هستند. 

ریچارد پرایس، میشل مک لارن، دیوید سیمون، نینا کاستروف نوبل، جیمز فرانکو و جورج پلگانوس، به عنوان تهیه کنندگان اجرایی دئوس شناخته می شوند. شبکه اچ بی او آمریکا وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه تلویزیونی را به عهده داشت. 

اولین قسمت از دئوس در تاریخ دهم سپتامبر 2017 روی شبکه اچ بی او رفته و پخش شد. 

 

نقد سریال The Deuce

اولین فصلی که از این مجموعه منتشر شد را می توان همچون مقدمه ای برای فصل های بعدی دانست؛ چرا که محتوای چندان جالبی نداشت و فقط در حال توضیح دادن اوضاع بود. با توجه به این مسئله، می توان گفت جذب مخاطب در همان قسمت های اولیه کمی دشوار شده بود. 

اما فصل های بعد The Deuce، با توجه به آنکه بر اساس واقعیت ساخته شد، افراد زیادی را به سمت خود جذب کرد. بخش عمده ای از موفقیت این مجموعه درام را می توان در داستان دو فصل نهایی آن خلاصه کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.