دانلود سریال
Mrs. America

3458 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 13K
10
/
7.9
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Mrs. America
دانلود سریال Mrs. America

خلاصه داستان سریال Mrs. America

این مجموعه تلویزیونی که با نام خانم آمریکا یا بانوی آمریکا شناخته می شود، قصد دارد زوایای مختلفی از زنانگی را به تصویر بکشد. فردی که نقش اول را در سریال Mrs. America بازی می کند، فیلیس شلافلای نام دارد. پیش از هر چیزی بهتر است بدانید داستان این مجموعه، بر اساس مسائلی نوشته شده که واقعیت داشته و در دهه 70 میلادی رخ داده اند. زنی که در این سریال با نام فیلیس شلافلای شناخته می شود، رهبری یک گروه را به عهده داشته و افراد گروه را با حقوق اولیه و زنانه شان آشنا می کند. 

 

بانوی آمریکا

حضور زنان در دهه 70 میلادی را می توان دستاوردی بسیار مهم در این دهه دانست. بسیاری از آن ها گروهی را تشکیل دادند که در برابر معاهده برابری اقشار جامعه ایستادگی کردند. فعالان اجتماعی که در این دسته قرار داشته و رهبری آن ها به عهده فیلیس بود، با افرادی همچون: بتی فریدن، جیل راکلشاوس و گلوریا استینم که به عنوان فمینیست های موج دوم شناخته می شدند، مخالف می کردند. 

اعضای کمپین فیلیس در سریال Mrs. America، با حقوق برابری زنان و همچنین قانونی شدن سقط جنین، مخالف بودند و این کار را شایسته نمی دانستند. 

 

سریال Mrs. America

رایان فلک، آنا بودن و آما آسانته وظیفه کارگردانی مجموعه بانوی آمریکا را به عهده داشتند. این سریال با ژانر های بیوگرافی و درام شناخته می شود. وظیفه ساخت بانوی آمریکا به عهده داهوی والر بود. می توان از کایلی کارتر، ملانی لینسکی، جان اسلتری، رز بیرن، سارا پلسون، الیزابت بنکس، اوزو ادوبا، تریسی المن، مارگو مارتیندال و کیت بلانشت به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در Mrs. America، نقش آفرینی کرده اند.

این مجموعه که محصولی از کشور آمریکا است، به عنوان مینی سریال شناخته می شود. بو کیلبرو و تانیا، تهیه کنندگان این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند. کیت بلانشت، آنا بودن، کوکو فرانچینی، رایان فلک، داهوی والر و استیسی شر، از تهیه کنندگان اجرایی بانوی آمریکا هستند.

این مینی سریال که تنها یک فصل دارد، 9 قسمت را در خود جای داده است. هر کدام از این 9 قسمت، 43 الی 48 دقیقه هستند. وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه که به زبان انگلیسی ساخته شده، به عهده شبکه هولو بود. کیت بلانشت در Mrs. America، نقش بسیار موثری را بازی کرده و توانسته بسیاری از توانایی های خود را به رخ بکشد. 

اولین قسمت از این مینی سریال درام در تاریخ 15 آوریل 2020 روی شبکه هولو رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Mrs. America

بسیاری از مباحثی که در این مجموعه تلویزیونی مطرح می شوند، خود می توانند نشان دهنده تاثیر برخی مسائل روی زندگی اشخاص باشند. می توان از دامن زدن زنانی که در گروه فیلیس قرار دارند به مبحثِ دید کالا گونه مردان به زنان، به عنوان یکی از این مسائل نام برد. 

هنوز هم دیده می شود که بسیاری از خانم ها همانند زنانی که در مینی سریال Mrs. America هستند فکر می کنند. بانوی آمریکا توانست به نوبه خود، بسیاری از اتفاقات آن روزها را به تصویر کشیده و با این کار، نظر بسیاری از بینندگان را نسب به خود جلب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.