دانلود سریال
Siren

3471 تعداد بازدید
User 3
10
/
8.33
AnimeList Rating
User 15K
10
/
6.9
IMDB Rating
36
/
36
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Siren
دانلود سریال Siren

خلاصه داستان سریال Siren

این سریال به داستان شهری ساحلی می پردازد که افسانه های قدیمی بسیاری در آن خودنمایی می کنند؛ البته همه چیز تنها یک افسانه نیست! Siren که از نام شخصیت اصلی این مجموعه گرفته شده، نشان دهنده زندگی سایرن که نوعی پری دریایی محسوب می شود، است. همیشه از قدیم گفته می شد که در این شهر ساحلی، پری های دریایی زیادی دیده شده است، اما جدیدا کسی از مردم شهر، آن ها را ندیده است. گفته شده که در قدیم، این شهر ساحلی، محل زندگی پریان دریایی بوده که حالا انسان ها آنجا را تصرف کرده اند. 

 

سریال سایرن

تمامی این مسائل زمانی نمود پیدا می کنند که در یک شب طوفانی، یکی از کشتی های ماهیگیری به دریا فرستاده می شود. افرادی که در این کشتی قرار داشتند، باید تور را انداخته و تا صبح هرچقدر که می توانستند ماهی می گرفتند.

اما در سریال Siren، همه چیز به همین منوال پیش نرفته و یکی از سایرن ها در تور ماهیگیران گیر می کند. وقتی آن ها تور را به داخل کشتی می کشند، سایرن که همان پری دریایی محسوب می شود، یکی از افراد کشتی را زخمی کرده و آن ها منتظر می شوند تا هلیکوپتر ارتش از راه برسد. تازه ماجرای ویران گری ها آغاز می شود. 

 

سریال Siren

می توان ژانر های مختلفی از درام، مهیج، خیال پردازی، فانتزی و علمی تخیلی را در این مجموعه تلویزیونی جای داد. اریک والد و همچنین دین وایت دست به دست هم دادند تا سایرن را ساخته و با چنین عنوانی شناخته شوند.

این مجموعه که به زبان انگلیسی ساخته شده، محصولی از کشور آمریکا بوده و تمامی قسمت های آن در این کشور ضبط و تصویربرداری شده اند. می توان از الکس رو، الین پاول، رنا اوون، ایان وردون و فولا اوانس اکینبولا به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی نقش آفرینی کرده اند. 

امیلی وایتسل، اریک والد، دین وایت، برد لاف و نیت هاپر، از تهیه کنندگان اجرایی سایرن هستند. تمامی سکانس های آن در بریتیش کلمبیا و ونکوور ضبط شده اند. یوز دی ال به عنوان منتشر کننده این مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی شناخته می شود.

سریال Siren، دارای سه فصل است که در فصل اول ده قسمت، فصل دوم آن 16 قسمت و فصل سوم هم ده قسمت را به خود اختصاص داده است. در کل می توان 36 قسمت 41 الی 45 دقیقه ای را به عنوان پیکربندی اصلی این مجموعه قرار داد. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه ای بی سی آمریکا بود. 

اولین قسمت از سایرن در تاریخ 29 مارس 2018 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Siren

به صورت کلی نمی توان این مجموعه تلویزیونی را یکی از بهترین ها دانست و آن را با موفقیت مثال زد. اما لازم است بدانید که همه چیز هم به همین صورت شل و آبکی نیست و داستان Siren به شکلی نوشته و به تصویر کشیده شده که توانسته نظر مثبت بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کند. 

با این اوصاف، سایرن توانسته در سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز 6.9 را کسب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.