دانلود سریال
SpongeBob SquarePants

5994 تعداد بازدید
User 16
10
/
8.12
AnimeList Rating
User 102K
10
/
8.2
IMDB Rating
306
/
306
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال SpongeBob SquarePants
دانلود سریال SpongeBob SquarePants

خلاصه داستان سریال SpongeBob SquarePants

کمتر کسی پیدا می شود که با ماجرا های باب اسفنجی آشنایی نداشته باشد. این اسفنج دریایی شلوار مکعبی همیشه داستان های زیادی داشته و در یک خانه آناناسی به همراه گری زندگی می کند. یکی از داستان های او مربوط به سریال SpongeBob SquarePants می شود. او دارای شخصیتی بسیار ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی است؛ به همین دلیل است که بسیاری از کودکان و همچنین بزرگسالان او را دوست داشته و طرفدارش هستند. باب اسفنجی شلوار مکعبی در یک رستوران به نام رستوران خرچنگ کار کرده و شغلش را بسیار زیاد دوست دارد. 

 

داستانی همراه با باب اسفنجی

کار او در این رستوران، سرخ کردن همبرگر ها و همچنین درست کردن ساندویچش است. این شخصیت اسفنجی که بسیار جذاب و با حال است، دوستان زیادی نداشته و دوستان اصلی او سندی، پاتریک و همچنین اختاپوس هستند. 

سندی یک سنجاب بسیار با هوش است که در زیرآب با کلاهی از هوا زندگی می کند. پاتریک که در سریال SpongeBob SquarePants، دوست صمیمی باب است، یک ستاره دریایی بوده که عقل ندارد و نمی تواند برای خود تصمیم بگیرد. اختاپوس هم که با باب اسفنجی نمی سازد، یک هشت پا است. 

 

سریال SpongeBob SquarePants

کارتون باب اسفنجی شلوار مکعبی، یکی از مجموعه های انیمیشنی است که نه تنها کودکان، بلکه تمامی اقشار جامعه عاشق آن هستند! این سریال، قسمت های زیادی دارد که در هر قسمت از آن، باب اسفنجی با چالش های مختلفی مواجه می شود و باید آن ها را حل کند.

 این انیمیشن بسیار پر طرفدار، محصولی مشترک از کشور های اسپانیا، کره شمالی، انگلیس، کانادا، کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا است. این مجموعه به زبان های کره ای، انگلیسی و اسپانیایی ساخته شده است. ژانر های قالب بر آن را می توان کمدی، خانوادگی و فانتزی دانست. 

با توجه به ژانر خانوادگی آن است که می توان به سادگی گفت برای تمامی اعضای خانواده مناسب بوده و تمامی اعضای آن می توانند با هم جمع شده و این سریال را تماشا کنند. استفن هیلنبرگ وظیفه کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را به عهده داشت. 

باب اسفنجی شلوار مکعبی که کمدی و خانوادگی است، 13 فصل دارد که 282 قسمت آن، در این 13 فصل قرار داده شده اند. هر قسمت از آن حدود 23 دقیقه را به خود اختصاص داده است. اولین قسمت از SpongeBob SquarePants در سال 1999 تولید شده و زمان تولید آخرین قسمت آن هم به سال 2021 باز می گردد. 

می توان از تام کنی، راحر بومپس، کلنسی براون و بیل فاگربیک به عنوان برخی از صداپیشگانی نام برد که در این مجموعه انیمیشنی به هنرمندی پرداخته اند. 

 

نقد سریال SpongeBob SquarePants

با توجه به آنکه این انیمیشن که با نام باب اسفنجی شلوار مکعبی شناخته می شود، توانست نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کند، می توان آن را در دسته سریال های موفق قرار داد. پر طرفدار بودن این مجموعه را می توان همانند آینه ای دید که تصویری از موفقیت آن را نشان می دهد. 

SpongeBob SquarePants توانست در سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز 8.1 را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-06-26 11:40:32
    بلخرهههههههههههههههههههههههههه ممنون
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.