دانلود سریال
Absentia

2759 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 16K
10
/
7.2
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Absentia
دانلود سریال Absentia

خلاصه سریال absentia

مجموعه تلویزیونی absentia داستان مامور ویژه FBI، به نام امیلی برن را شرح می دهد که در حین شکار، یکی از بد نام ترین قاتلان زنجیره ای شهر بوستون، بدون هیچ رد و نشانی ناپدید می شود و بدون دریافت جنازه و به صورت غیابی اعلام می شود که مرده است. شش سال بعد، او در یک کابین در جنگل پیدا می شود؛ در حالی که به سختی زنده است و هیچ خاطره ای از سال های گم شده اش در ذهن ندارد. او به خانه بر می گردد، ولی متوجه می شود که شوهرش دوباره ازدواج کرده و پسرش به وسیله همسر جدید بزرگ می شود.

 

مرگی مرموز

او در حالی که برای باز سازی زندگی خود و کشف راز ناپدید شدنش تلاش می کند، مظنون اصلی یک رشته قتل های جدید تکان دهنده هم شده و تبدیل به یک فراری می شود. در فصل سه، با پایان کار در زمان تعلیق امیلی از FBI ، یک پرونده جنایی در نزدیکی خانه و زندگی ایجاد می شود که او را به یک سفر خطرناک مجبور می کند که زندگی خانواده ای را که به شدت تلاش می کنند کنار هم بمانند تهدید می کند.
 

سریال absentia

Absentia یک مجموعه تلویزیونی با ژانر درام، معمایی، هیجان انگیز و راز آلود امریکایی، اسرائیلی است که در 25 سپتامبر 2017 در آمازون پرایم ویدیو در ایالات متحده آمریکا و AXN در سطح بین المللی منتشر شد. این سریال توسط Oded Ruskin، Stana Katic، Matthew Le Nevez و Patrick Heusinger کارگردانی شده است. 

این سریال برای فصل دوم تمدید شده و اولین بار در 26 مارس 2019 در AXN پخش شد. همچنین مجموعه غیبت برای اولین بار در ایالات متحده در تاریخ 14 ژوئن 2019 منتشر شد. فصل سوم در تاریخ 17 جولای 2020 به طور انحصاری در Amazon Prime Video پخش شد. 

در می 2021، سریال پس از سه فصل لغو شد. Absentia دارای ۳۰ قسمت است و میانگین مدت زمان هر قسمت حدود ۶۰ دقیقه است.

ستارگان اصلی این سریال شامل stana katic، جف بل، جوست سیمون، مک آولی، کارا تئوبلد (cara theobold)، amber aga، نیل جکسون، ناتاشا لیتل (Natasha Little)، پال فریمن (Paul Freeman) ، پاتریک هویزینگر (Patrick Heusinger)،  پاتریک مک‌آولی ( Patrick McAule) هستند. 

 

نقد سریال absentia

فصل اول در ده قسمت با میانگین زمانی 45 دقیقه‌ تولید شده است که انصافا هر اپیزود بسیار هیجان انگیز و جذاب است و می توان گفت بیننده را میخکوب تلویزیون می کند. در ضمن این مجموعه از آن دست سریال هایی است که اصلا نمی توان اتفاقات را پیش بینی کرد و بازیگران به خوبی نقش خود را ایفا می کنند.

 ولی در عین حفظ بازیگران، به هیچ عنوان کیفیت فصل اول تکرار نشد! داستان روند طبیعی خود را گُم کرده و موضوعیت فصل اول کاملا از دست رفته است. حس هیجان و حل معما در ادامه داستان وجود ندارد و سریال بیننده را یادِ فیلم های درجه سوم هالیوود می اندازد! 

در هر صورت به عنوان یک بیننده پیشنهاد می شود فصل اول را به طور حتم ببینید؛ ولی در نقد این سریال بسیاری از بینندگان از فصل دوم راضی نبودند؛ چرا که این فصل بسیار ضعیف و بدون محتوا کار شده است که نا امیدتان خواهد کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.