دانلود سریال
Breathe: Into the Shadows

1778 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Breathe: Into the Shadows
دانلود سریال Breathe: Into the Shadows

خلاصه سریال breathe: into the shadows

عشق یک پدر به فرزندش می تواند یک زندگی را نجات دهد یا سبب از بین رفتن یک زندگی شود. این جمله موضوع اصلی سریال breathe: into the shadowsاست که در آن دکتر آویناش صبهاروال (باچان) دختر شش ساله اش سیا را پیدا می کند که به وسیله فردی نقاب دار ربوده شده است. آدم ربا از صبهاروال می خواهد که مردی را بکشد تا دخترش را به او برگرداند. 

 

نجات فرزند

داستان حول محور مسیر طولاني است كه آويناش براي نجات دخترش مي رود. در فصل دوم این سریال نیز ‎هویت رباینده آویناش فاش خواهد شد و مشخص می شود که او ویکتور، طرف دار سرسخت جی و هم بند او در زندان است. رابطه پیچیده کبیر با دستگاه انتظامی همچنان ادامه دارد که با دنبال کردن اپیزودهای آن متوجه خواهید شد.

 

سریال Breathe: Into the Shadows

‎این سریال محصول کشور هند و در ژانر درام و هیجان انگیز است که به کارگردانی و نویسندگی مایانک شرما در تاریخ دهم جولای 2020 تولید شده است. مجموعه تلویزیونی زندگی کردن در پس سایه ها شامل بازیگرانی به نام Abhishek Bachchan Amit Sadh، Hrishikesh Joshi، Ivana Kaur، Madhavi Juvekar، Naveen Kasturia، Nithya Menen، Nizhalgal Ravi، Pawan Singh، Plabita Borthakur و... است که به خوبی ایفای نقش می کنند. 

این سریال همچنین در وب سایت IMDb امتیاز 7.6 از ده را کسب کرده است. ‎بازیگر نقش اول آن را آبیشک باچان فرزند ارشد آمیتا باچان بازیگر مطرح و محبوب سینمای بالیوود بازی می کند. او با درخشش فراوان در این مجموعه به همه ثابت کرد مانند پدرش حرفی برای گفتن در این سینما دارد و صرفا تنها نام پدرش را یدک نمی کشد؛ بلکه او خود دارای بازی فوق العاده ای است.

این سریال در قالب 12 قسمت پخش شده که میانگین مدت زمان هر قسمت آن حدود ۴۶ دقیقه است. فصل دوم سریال breathe: into the shadows در دست ساخت است و تا به الان هفت قسمت از آن منتشر شده است.


 

نقد سریال Breathe: Into the Shadows

روهان ناهار که برای هندوستان تایمز می نویسد، گفته است این سریال «بی اهمیت و غیر منطقی» است. برای ساخت breathe: into the shadows زحمت زیادی کشیده شده است؛ ولی فصل دوم که به صورت آزاد نوشته شده است، با جهش به داخل و خارج از یک درام آدم ربایی و خلق و جستجوی یک قاتل روان پریش، در گیر و دار خودش فرو می رود و در آخر به ظاهری مضحک تبدیل می شود.

 Saibal Chatterjee که برای NDTV می‌نویسد، این سریال را «کم اکسیژن» نامیده است و امتیاز 1.5 از پنج را به آن می دهد.  ساحلی میتی برای بالیوود حباب می نویسد، سریال را آبیشک باچان با اجرای «قاتل» ارائه می دهد، نوین کاستوریا در این درام بیش از حد کشیده می درخشد و سه ستاره از پنج را به آن می دهد. 

آبیشک پسر آمیتا باچان مشهور با ایفای نقش در این سریال، بهترین بازی را در دوران کاری اش به جا آورد و همچنین بازیگران مکمل (هر دو پلیس) نیز به خوبی ایفای نقش کردند؛ این نظری است که اغلب تماشاگران نسبت به سریال breathe: into the shadows دارند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.