دانلود سریال
Most Dangerous Game

2605 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
27
/
27
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Most Dangerous Game
دانلود سریال Most Dangerous Game

خلاصه داستان سریال Most Dangerous Game

در سریال Most Dangerous Game اکثر مباحث حول زندگی و مشکلات یک فرد نشان داده می شود. این شخص به دلیل ورزشکار بودن دارای بدنی سالم است؛ اما در زمینه مالی در درجه پایینی قرار دارد و تمامی پولش را از دست داده و بسیار نیازمند پول است. با این حال همسری باردار دارد و نمی تواند خرج هایش را تامین کند.

این شخص که داج مینارد نام دارد، به دلیل مشکلات مالی فراوان و استرس ناشی از آن به سر درد های عجیب دچار می شود. سر درد های این فرد به گونه عجیبی ادامه پیدا می کنند تا این که بالاخره یک روز در خیابان روی زمین می افتد و بی هوش می شود.

ادامه سریال Most Dangerous Game به جایی می رسد که شخص به وجود یک بیماری و تومور در بدنش پی می برد. به شدت دوست دارد قبل از اینکه جانش را از دست دهد، شاهد به دنیا آمدن فرزندش باشد. با این حال روز به روز حال داج مینارد بدتر و زمان زنده ماندنش کمتر می شود. به همین دلیل این فرد تصمیم می گیرد که در یک بازی شرکت کند. او ابتدا فکر می کرد به عنوان شکارچی باید در آن نقش اجرا کند؛ ولی در آخر متوجه می شود که خودش به عنوان شکار در نظر گرفته شده است.

 

سریال Most Dangerous Game

سریال Most Dangerous Game یک مجموعه تلویزیونی به شمار می رود که ساخت کشور آمریکا بوده و در سراسر جهان بینندگان زیادی دارد. این مجموعه در ژانر های کوتاه، اکشن و هیجانی قرار دارد؛ به همین دلیل افراد بسیاری که به هر کدام از این ژانر ها علاقه دارند، به دیدن آن می پردازند. نام این مجموعه تلویزیونی بر اساس موضوع اصلی داستان انتخاب شده و تحت عنوان خطرناک ترین بازی شناخته می شود.

در مورد این سریال جالب است بدانید که به علت داشتن قسمت های کوتاه و 7 دقیقه ای، به راحتی قابل تماشا بوده و در زمان های مختلف روز می توان به دیدن آن پرداخت. 

 مجموعه Most Dangerous Game شامل یک فصل با 15 قسمت است که دارای محبوبیت زیادی در بین بینندگان است و داستان زندگی یک شخص را در دوره زمانی خاصی از عمرش بررسی می کند. 

مجموعه خطرناک ترین بازی با نشان دادن واکنش افراد در مقابله با انواع مشکلات، سعی در نمایان کردن آن ها دارد. این مجموعه توسط نیک سانتورا و جاشوا هارمن تولید و ساخته شده است که زبان اصلی آن انگلیسی بوده و بازیگران به خوبی نقش های خود را ایفا کرده اند.

 

نقد سریال Most Dangerous Game

مجموعه تلویزیونی Most Dangerous Game که به صورت سریال است، در تمامی قسمت های خود توانسته به خوبی بیننده را تا انتها با خود همراه سازد. نکته بسیار جالب در مورد این مجموعه، مدت زمان پخش آن است. کوتاه بودن قسمت های آن باعث شده است که بیننده بتواند به خوبی با آن همراه شده و  جذب آن شود.

سرعتی که در ایجاد حوادث این مجموعه وجود دارد، به کوتاهی آن بسیار کمک کرده و در حین کوتاهی آن تمامی نکات و موارد به خوبی به بیننده منتقل می شود.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.