دانلود سریال
Condor

2061 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Condor
دانلود سریال Condor

خلاصه داستان سریال Condor

Condorبه گونه ای است که مباحث حول یک پسر جوان تعریف و اجرا می شوند.  این پسر جوان یک تحلیل گر بسیار ماهر و زیرکی است؛ او وارد سازمان سیا شده و از این طریق می خواهد لیاقت خود را به رخ بقیه بکشد و خود را اثبات کند. این پسر که اسمش جو ترنر است، بسیار با هوش بوده و به امید اینکه بتواند سازمان را از داخل اصلاح کند، وارد آن شده و شروع به انجام عملیات می کند. بعد از عضویت در داخل این سازمان بزرگ و مهم، نقشه ای زیرکانه و خطرناک را طراحی می کند.

در مجموعه Condor، نقشه طراحی شده توسط پسر جوان بسیار گسترده بوده و جان میلیون ها آدم را به خطر می اندازد. یک روز بعد از صرف نهار که این تحلیل گر جوان در حال بازگشت به مکان خود است، با صحنه ای خوفناک و پر از ترس رو به رو می شود. جو ترنر با دیدن صحنه به قتل رسیدن تمامی کارمندان موجود در شرکت، دلهره گرفته و می ترسد. این جوان بلا فاصله بعد از مشاهده این صحنه شروع به فرار کردن می کند و قصد دارد از دست آدم کشان فرار کند و در عین حال به شناسایی آن ها می پردازد.

 

سریال Condor

مجموعه Condor از سریال های جذاب و بسیار مهیج به شمار می رود که بر اساس رمان شش روز کندر نوشته شده است. این مجموعه تحت ژانر های اکشن، درام و هیجانی به اجرا در آمده است. از این رو طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده و بسیاری از مردم که به ژانر های مختلفی علاقه دارند، اقدام به تماشای آن می کنند. این مجموعه بسیار محبوب دارای 2 فصل و 20 قسمت بوده و تعداد مناسب قسمت های آن، از ویژگی های مثبت این مجموعه تلویزیونی به شمار می رود که در مدت زمان مناسبی می شود تمامی آن را مشاهده کرد.

هر کدام از قسمت های مجموعه Condorدارای مدت زمان 60 دقیقه هستند. کندور در سال 2018 در آمریکا و به زبان انگلیسی ساخته شد. جذابیت آن را می توان تا حدودی به بازیگری بسیار موثر و قشنگ بازیگرانش ربط داد؛ بازیگرانی همچون آنگل بونانی، آلکس بوندر، اریک جانسون که به ایفای نقش پرداخته اند. نحوه اجرای این سریال توسط بازیگران مشهور و مجرب باعث شده تا افراد بتوانند آن را به عنوان یک سریال مناسب در انواع جمع ها، به ویژه در جمع خانواده نگاه کنند. همچنین مناسب رده سنی بالاتر از 17 سال است.

 

نقد سریال Condor

مجموعه Condor با توجه به تعداد قسمت های مناسب و مدت زمان دقیق و مناسب آن ها، سریالی منظم شناخته شده، به گونه ای که افراد می توانند با برنامه ریزی مناسب آن را در زمان مد نظر خود نگاه کنند.

این مجموعه به گونه ای است که افراد را از همان اول با خود همراه کرده و هر قسمت از آن که تمام می شود، میل به تماشای قسمت دیگر را در بیننده ایجاد می کند. این ویژگی باعث شده تا بیننده مدام مشتاق به دیدن قسمت های بعدی باشد و از تماشای آن لذت ببرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.