دانلود سریال
The Magicians

3339 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.25
AnimeList Rating
User 53K
10
/
7.6
IMDB Rating
65
/
65
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Magicians
دانلود سریال The Magicians

خلاصه داستان سریال The Magicians

این مجموعه تلویزیونی که جادوگران نام دارد، داستان زندگی پسری را به تصویر می کشد که قصد دارد به دانشگاه جادوگری رفته و در آنجا، مسائل ماوراء الطبیعه و جادو را یاد بگیرد. این پسر در سریال The Magicians، با نام کوئنتین کولدواتر شناخته می شود. دانشگاهی که کوئنتین قصد دارد در آن ثبت نام کند، دانشگاهی جادویی به نام بریکبیلز است. این دانشگاه در شهر نیویورک قرار داشته و بسیاری از مسائل را در مورد جادو در خود جای داده است. این پسر جوان و با استعداد، پس از ورود به دانشگاه متوجه برخی از این مسائل می شود. 

 

سریال جادوگران

شاید به نظر برسد دانستن بسیاری از چیز ها به نفع انسان ها است، اما این موضوع در مورد دانشگاه جادویی بریکبیلز صدق نمی کند! این پسر و همچنین بسیاری از دانش آموزان دیگر در سریال The Magicians متوجه می شوند، چیزی که از جادو می شناختند، آن چیزی نیست که واقعیت دارد. 

واقعیت، چیزی ترسناک تر و خطرناک تر از آن است که آن ها تصور می کردند. کوئنتین بر اساس کتابی که فیلوری نام داشته و در کودکی، یکی از مورد علاقه ترین های او بوده، متوجه این قضیه می شود. بر اساس این کتاب، جادو چیزی نیست که به انسان ها کمک کند!

 

سریال The Magicians

مجموعه تلویزیونی جادوگران، در ژانر های رازآلود، فانتزی، علمی تخیلی و درام ساخته شده است. این سریال، ساخته افرادی همچون: جان مکنامارا و سرا گمبل است. این سریال را می توان یکی از مجموعه هایی دانست که داستان آن بر اساس رمانی با همین نام که اثر لو گروسمن است، تولید شد. 

می توان از الیویا تیلور دادلی، جیسون رالف، سامر بیشیل، جیدا تیلر، استلا ماو، هیل اپلمن و آرجون گوپتا، به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در مجموعه جادوگران به ایفای نقش پرداخته اند. این مجموعه تلویزیونی، محصولی مشترک از کشور های کانادا و آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

میج انگل به عنوان تهیه کننده اصلی جادوگران شناخته می شود. مایک کیهیل، اسکات اسمیت، سرا گمبل، مایکل لاندن، هنری آلونزو میرز و همچنین جنیس ویلیامز، از تهیه کنندگان اجرایی The Magicians هستند. تمامی سکانس های این مجموعه در لوئیزیانا، ونکوور و نیواورلئان ضبط و تصویربرداری شده اند. 

سرا گمبل به عنوان کارگردان مجموعه جادوگران هم شناخته می شود. این سریال دارای پنج فصل و 65 قسمت 60 دقیقه ای است که اولین قسمت آن در تاریخ 16 دسامبر 2015 منتشر شد. وظیفه پخش تمامی قسمت های آن از سال 2015 تا 2020 به عهده شبکه سای فای بود. 

 

نقد سریال جادوگران

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که این مجموعه تلویزیونی برای افراد زیر 18 سال مناسب نیست. مجموعه جادوگران دارای داستانی بسیار جذاب و هیجان انگیز است که می تواند به راحتی بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جذب کند.

 The Magicians توانست با همین فرمان پیش رفته و در طی سال های 2016 تا 2020، عنوان بهترین سریال فانتزی آمریکا را از آن خود کند. لازم به ذکر است که جادوگران در سایت IMDB امتیاز 7.6 را کسب کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-05-30 11:25:00
    کسایی کعه میخوان این سریالو ببینن اگه بگردین زیرنویسش هستا فک نکنید بدون زیرنویسه سریال دانلود کنید که ضرر نمیکنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.