دانلود سریال
The Alienist

2207 تعداد بازدید
User 2
10
/
7.5
AnimeList Rating
User 56K
10
/
7.7
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Alienist
دانلود سریال The Alienist

خلاصه داستان سریال The Alienist

داستان این مجموعه تلویزیونی مربوط به کشته شدن مرموزانه چندین کودک به صورت زنجیره ای است. این اتفاق مخوف و به ظاهر ترسناک در سریال The Alienist، در سال 1896 رخ می دهد. به نظر باید کسی باشد تا این مسئله را حل کرده و متوجه شود پشت این قتل های زنجیره ای خیابانی چه افرادی قرار دارند. در واقع، بیشتر این کودکان، پسرانی اند که فاحشه هستند و به همین دلیل است که به آن ها کودکان خیابانی گفته می شود. کسی که قصد حل کردن این معمای بسیار بزرگ را به عهده دارد، باید تمامی کار ها را به صورت مخفیانه انجام دهد. 

 

کشته شدن موموز کودکان

هیچکس نباید از انجام این کار بویی ببرد و متوجه شود که فردی به عنوان یک پلیس، در حال حل کردن این معمای زنجیره ای است. در The Alienist، کسی که این کار مهم را انجام می دهد، پلیسی است که به تازگی در اداره شان ارتقاء یافته و درجه اش رشد کرده است. 

این پلیس با نام تدی روزولت شناخته می شود. به نظر می رسد که تدی نمی تواند به تنهایی این ماجرا ها را حل و فصل کند و باید از چند نفر دیگر هم کمک بگیرد. او با دکتر لاسلو کریزلر که روان پزشک جنایی است و همچنین جان مور که تصویرگر روزنامه است، در این راه همکاری می کند. 

 

سریال The Alienist

این سریال که با نام روان پزشک شناخته می شود، ژانر های جنایی، راز آلود و درام را در خود جای داده است. این سریال، به واسطه فردی به نام کری فوکوناگا ساخته شده است. در واقع، داستان مجموعه روان پزشک، بر اساس رمانی با همین نام که به قلم کلیب کار نوشته شده، تولید و به تصویر کشیده شد. 

می توان رایان فلک، جان سیلس، کری فوکوناگا، اریک مکس فرای، حسین امینی، آنا بودن و کریستینا لارن اندرسون را به عنوان نویسندگان اصلی داستان این مجموعه شناخت. دانیل برول، جیکوب وربراگن و جیمز هاوس، وظیفه کارگردانی این سریال را به عهده داشتند. 

لوک ایوانز، دانیل برول، رابرت ویزدم، داکوتا فنینگ، داگلاس اسمیت، مت لینتس، کیوریانکا کیلچر، متیو شیر و برایان گراتی، از بازیگرانی هستند که در The Alienist نقش آفرینی کرده اند. این مجموعه تلویزیونی، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

روان پزشک، دارای دو فصل است که در این دو فصل، 18 قسمت قرار دارد. هر قسمت از آن، زمانی حدود 60 دقیقه را به خود اختصاص داده است. تمامی قسمت های این مجموعه در مجارستان و بوداپست ضبط و تصویربرداری شده اند. اولین قسمت از آن در سال 2018 منتشر شده و روی شبکه تی ان تی و نتفلیکس قرار گرفت. 

 

نقد سریال The Alienist

این سریال را می توان یکی از مجموعه های تلویزیونی دانست که در ژانر های جنایی و رازآلود، به صورت موفقیت آمیز عمل کرده است. یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت The Alienist را می توان در بازی محشر بازیگران و همچنین توانایی و استعداد آن ها جست و جو کرد. بسیاری از افرادی که این مجموعه را تماشا کرده اند، نمره خوبی به آن دادند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.