دانلود سریال
Tabula Rasa

2313 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 11K
10
/
7.9
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Tabula Rasa
دانلود سریال Tabula Rasa

خلاصه داستان سریال Tabula Rasa

این مجموعه تلویزیونی، داستان زندگی زنی جوان و بسیار زیبا را روایت می کند که در یک تصادف، اتفاقی برایش می افتد که دیگر قابل جبران نیست. این زن در سریال Tabula Rasa، آنمی یا بهتر است بگوییم (می) نام دارد. او در یک سانحه تصادف، از همان جایی که به سرش ضربه خورده، دچار مشکل شده و دیگر چیزی را به یاد نمی آورد. به همین دلیل است که به درمانگاه رنجوران روانی فرستاده می شود تا شاید درمانی برای این عارضه اش باشد. به نظر می رسد فراموشی او، چیزی بیشتر از یک فراموشی عادی است. 

 

فراموشی آنمی 

پس از این اتفاقات بود که پلیس متوجه گم شدن یکی از شهرواندان شده و اطلاعاتی که در دست دارد، نشان دهنده آن هستند که این زن، آخرین نفری بوده که با او دیده شده است. حالا آنمی هم در سریال Tabula Rasa، به عنوان یکی از مظنونان اصلی شناخته می شود. 

به نظر می رسد این مسئله کمی خنده دار باشد، اما حالا این زن دیگر چیزی را به یاد نمی آورد. تمامی اطلاعاتی که به خاطر آنمی می آیند، در مورد اعضای خانواده و همچنین خودش است که آن هم در زمان ترس و استرس پیش می آید. او برای به یاد آوردن گذشته، نقاشی کرده یا چیز هایی را می نویسد. 

 

سریال Tabula Rasa

کات بیلز، فیرلی باتنس و جوناس خووارتس به عنوان کارگردانان این مجموعه که در ژانر های هیجانی، درام و ترسناک ساخته شده، شناخته می شوند. این سریال، در کنار این ژانر ها، سبک هایی از حالات روانکاوانه و همچنین جنایی را هم در خود جای داده است.

 نام این مجموعه هم خود دارای معنی بسیاری جالبی است. تابولا رازا به این معنی است که هر انسان در بدو تولد، همانند یک لوح خالی است که هیچ چیزی در آن نوشته شده نیست و می تواند در طی سال های زندگی اش، با تجربه ها و دانشی که به دست می آورد، این لوح را پر کند. 

می توان از استین ون اوپستال، جرون پرسیوال و فیرلی باتنس به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه جنایی و درام به ایفای نقش پرداخته اند. Tabula Rasa، محصولی از کشور بلژیک بوده و تمامی بازیگران آن به زبان هلندی صحبت می کنند.

با این اوصاف می توان گفت زبان اصلی این مجموعه تلویزیونی، زبان هلندی است. تابولا رازا به عنوان یک مینی سریال شناخته می شود؛ چوان تنها یک فصل داشته و در همین یک فصل، 9 قسمت 60 دقیقه ای قرار دارد. اولین قسمت از آن در سال 2017 روی شبکه نتفلیکس رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Tabula Rasa

پیش از آنکه این مجموعه تلویزیونی را تماشا کنید، بهتر است با معنی آن آشنا شوید تا بتوانید ماجرای آن را در بهترین حالت، درک کنید. بسیاری از کسانی که طرفدار این سریال هستند، دقیقا رو به روی آن دسته از انسان هایی قرار دارند که معتقدند ذهن انسان، از همان ابتدا، دانشی مشخص و معین دارد.

 Tabula Rasa که مجموعه ای بلژیکی است، با مفاهیمی که در خود جای داده، توانسته بسیاری از بینندگان را به سمت خود جذب کرده و نظر مثبت آن ها را کسب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.