دانلود سریال
The Night Of

2973 تعداد بازدید
User 2
10
/
7.5
AnimeList Rating
User 157658
10
/
8.5
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Night Of
دانلود سریال The Night Of

خلاصه داستان سریال The Night Of

سریال The Night Of به طور هیجان انگیزی در مورد یک قتل بسیار مشکوک روایت شده است. در این مجموعه تلویزیونی یک فرد به قتل محکوم شده و سعی دارد اتهامات مربوطه را از خود دور کند. ماجرا با پیدا کردن یک چاقوی خون آلود در جیب این فرد جوان آغاز شده و از همین طریق این فرد مورد ظن پلیس واقع می شود. این پسر جوان که نصیر نام دارد، شبی قبل از حادثه دختری را سوار ماشین می کند و بعد از انجام صحبت هایی تصمیم می گیرند که به خانه دختر بروند.

 

ماجرای یک قتل

ادامه سریال The Night Ofبه جایی می رسد که نصیر و دختر در آن شب مشغول به مصرف مواد می شوند. پسر جوان صبح که از خواب بیدار می شود، با صحنه هولناکی مواجه می شود. او می بیند که جنازه خط خطی شده دختر رو به روی او بر روی زمین افتاده است. 

او چیزی در ذهن ندارد و به یاد نمی آورد که شب گذشته چه اتفاقی رخ داده است. با این حال، تمامی مدارک بر علیه او بوده و او را به عنوان یک قاتل معرفی می کنند. او خودش چنین چیزی را قبول نکرده و احساس نمی کند که دست به انجام چنین کاری زده باشد.

 

سریال The Night Of

این سریال را می توان به عنوان یک مجموعه تلویزیونی محبوب در نظر گرفت که در سال 2016 با زبان انگلیسی ساخته شد. این مجموعه پر طرف دار که تحت عنوان سریال منتشر شده است، دارای یک فصل و شامل 9 قسمت است. 

این تعداد مناسب از قسمت ها باعث شده تا افراد بتوانند به راحتی آن را در هر زمان که بخواهند تماشا کنند. مدت زمان هر قسمت آن چیزی حدود 60 – 90 دقیقه بوده و افراد می توانند قسمت های مختلف آن را در روز های مختلف هفته تماشا کنند.

سازنده این مجموعه تلویزیونی ریچارد پرایس بوده که آن را بر اساس یک مجموعه بریتانیایی به اجرا در آورده است. نکته جالب در مورد The Night Of این است که از سبک ها و ژانرهای مختلفی در اجرا و به نمایش گذاشتن آن استفاده شده است.

انواع ژانر به کار رفته در آن را می توان به سه دسته جنایی، درام و راز آلود تقسیم کرد. این تعداد تنوع در ژانر های به کار رفته در آن باعث شده تا افراد مختلفی با سلیقه و علاقه های گوناگون از سراسر جهان مشغول تماشای آن شوند. 

این مجموعه در تیر ماه سال 1395 منتشر شد و با وجود بازیگران قوی و مجرب و همچنین تیم کارگردانی موفق آن، مورد استقبال بسیاری از مردم واقع شد.

 

نقد سریال The Night Of

مجموعه The Night Of از همان ابتدا که منتشر شد، شاهد بازخورد های جالبی بود. نکته جالب در این سریال این است که از بازیگران بسیار ماهر در جای مناسب استفاده شده است. به کارگیری افراد در آن به گونه ای بوده که می توان گفت شخصیت پردازی به طرزی عجیب انجام شده است. 

این مجموعه با توجه به جذابیتی که دارد، از همان ابتدا مخاطب را با خود همراه کرده و همواره حالتی را در بیننده ایجاد می کند که اشتیاق به دیدن قسمت های دیگر را داشته باشد.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.