دانلود سریال
The Haunting of Bly Manor

2753 تعداد بازدید
User 3
10
/
6.33
AnimeList Rating
User 111254
10
/
7.4
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Haunting of Bly Manor
دانلود سریال The Haunting of Bly Manor

خلاصه داستان سریال The Haunting of Bly Manor

سریال The Haunting of Bly Manor حول مباحثی مانند از دست دادن و مرگ دل خراش یک عزیز و همچنین ادامه زندگی فرزندان آن شخص مانور می دهد. یک شخص برای پرستاری از خواهر زاده و برادر زاده یتیم خود که در عمارت بلای با تعدادی از افراد دیگر حضور دارند، یک جوان آمریکایی را استخدام می کند. در این عمارت چیزی به نام مرگ وجود ندارد یا بهتر است بگوییم که مرگ در این عمارت معنای از بین رفتن را نمی دهد. راز های بسیاری در این عمارت وجود دارد که شناسایی آن ها می تواند بسیار جالب و هیجان انگیز باشد.

 

مرگ دل خراش یک عزیز

در ادامه مجموعه The Haunting of Bly Manorبا این نکته مواجه می شویم که شخص استخدام شده یک معلم بوده و اسم او دنی است. این شخص به تنهایی در لندن زندگی می کند. او در زندگی خود سختی های بسیاری را دیده است و از این به بعد باید در یک روستا بنام بلای سرپرستی دو بچه یتیم را بر عهده داشته باشد. 

دنی از لحظه ورودش به این روستا و خانه آن بچه یتیم ها شگفت زده شده و رفتار های عجیبی از آنان می بیند. در ادامه سرنوشت دنی با این دو بچه یتیم به طرز عجیبی به هم گره می خورد.

 

سریال The Haunting of Bly Manor

این سریال به عنوان یک مجموعه تلویزیونی جذاب و مهیج شناخته می شود. این مجموعه در اوایل سال 2020 به زبان انگلیسی ساخته شد که محصولی از کشور های ایالات متحده بوده و به کارگردانی مایک فلانگان در پاییز سال 1399 منتشر شد. 

این سریال برای اولین بار از شبکه رسمی نتفلیکس پخش شد و از همان ابتدا تعداد زیادی مخاطب را به خود جذب کرد. جالب است بدانید که تسخیر شدگی عمارت بلای، پس از انتشار مجموعه تسخیر شدگی خانه هیل به اجرا گذاشته شد.

سریال جذاب و هیجانی The Haunting of Bly Manor در یک فصل تولید شده و این ویژگی باعث پیوستگی مطالب بیان شده در آن شده است. تعداد قسمت های آن 9 بخش است که این ویژگی باعث شده این سریال با تمامی مطالب خود در زمان کوتاهی اجرا شود. 

بینندگان این مجموعه با توجه به تعداد قسمت های مناسب آن می توانند در زمان های مد نظر خود به تماشای آن بپردازند. ژانر های به کار رفته در تسخیر شدگی عمارت بلای را می توان به چهار ژانر اصلی درام، ترسناک، رازآلود و هیجانی تقسیم کرد. به همین دلیل افراد گوناگونی متناسب با سبک های مد نظر خود آن را انتخاب کرده اند.

 

نقد سریال The Haunting of Bly Manor

The Haunting of Bly Manor از زمان انتشار تا اکنون چندین بار در جشنواره های رسمی نامزد دریافت انواع جایزه ها بوده است. تعداد قسمت های مناسب آن باعث می شود که بینندگان در زمان های مد نظر خود اقدام به دیدن آن کنند. 

این مجموعه با بکارگیری بازیگران مجرب و ماهر و همچنین با بهره بردن از گروه کارگردانی بسیار موفق چندین سال است در میان بهترین مجموعه های تلویزیونی قرار می گیرد. تسخیر شدگی عمارت، از لحاظ نوع موسیقی های بکار رفته و همچنین نوع شخصیت پردازی حرفه ای آن در میان بهترین سریال ها قرار دارد.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.