دانلود سریال
Quiz

2093 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7590
10
/
7.3
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Quiz
دانلود سریال Quiz

خلاصه سریال quiz

سریال quiz روایت می کند که در سال 2001، طی یک مسابقه ای بر مبنای اینکه قرار است چه کسی میلیونر شود؟ یک سرگرد ارتش بریتانیا به نام چارلز اینگرام که یک شوهر خشک و نظامی برای دایانا است، خوره اطلاعات عمومی است. دایانا و برادرش آدریان به قدری عاشق و مشتاق این برنامه تلویزیونی می‌شوند که حاضرند هر کاری انجام دهند تا روی آنتن بروند، اشتیاقی که در نهایت چارلز را هم درگیر این ماجرا می کند.
 ظاهراً این افراد در مسابقه quiz بریتانیا شرکت کرده و تقلب و کلاهبرداری انجام می دهند. صبح پس از اینکه اینگرام به یک میلیون پوند دست یافت، پخش کننده ITV و شرکت تولید Celador متوجه شدند که موضوعی این میان اشتباه رخ داده است و یک سری افراد همدست، ممکن است اینگرام را به پاسخ ها رسانده باشند. این مسئله یک رسوایی بزرگ بود که سبب ایجاد یک پرونده قضایی شد و هر 3 شخص را مجرم نشان داد.

 

سریال quiz

Quiz یک مجموعه تلویزیونی ساخت کشور بریتانیا است که در ژانر درام، جنایی و game show توسط جیمز گراهام تولید شده است. این سریال، توسط استیون فریرز کارگردانی شده است. مجموعه تلویزیونی Quiz که در اوج قرنطینه های همه گیر کوید ۱۹ در سراسر جهان به نمایش درآمد، مخاطبان بسیاری داشت و اولین قسمت آن توسط میانگین 5.3 میلیون مخاطب در بریتانیا به صورت زنده دیده شد؛  در صورتی که برنامه هنوز در حال پخش بود.

صحنه های این مجموعه تلویزیونی چه کسی می خواهد میلیونر شود در کجا فیلم برداری شده است؟ استودیو در مجموعه ای ساخته شده در استودیو ویمبلدون فیلمبرداری شد. صحنه‌هایی نیز در خارج از دادگاه تاج جنوبی ساوت وارک و داخل ساختمان سابق دادگاه در هامرسمیت فیلم برداری شده است. Quiz دارای ۳ قسمت و یک فصل است که هر قسمت آن حدود ۱۴۷ دقیقه است. 
 

نقد سریال quiz

این مجموعه تلویزیونی که به صورت گیم شو تولید شده، بسیار سرگرم‌کننده و تاثیرگذار است و داستانی را روایت می کند. بسیاری از افراد فکر می کنند آن را می دانند یا با درخشش هر 2 بازیگر اصلی و پیچشی که مایکل شین به عنوان کریس ترنت به زیبایی بازی می کند، برای گذراندن اوقات فرغت بسیار مناسب است. آرون بارنهارت به گزارش پرایم تایمر گفته است که Quiz یک درام فوق‌العاده است. این مسابقه تمام آن‌ چیزی است که «مک‌میلیونز» در واقع باید می بود: هیجان‌انگیز، درامی اثرگذار با روایتی بهینه که همه‌ چیز را مانند یک سوال مسابقه میلیون دلاری به چند گزینه محدود تقسیم می کند. آیا تقلب کردند یا نکردند؟

الیسون کیبه، ب گزارش پیست مگزین Paste Magazine می گوید که این مجموعه تلویزیونی سبب می شود از صمیم قلب به اینگرام اهمیت بدهید و بعد از آن که وکیل‌شان پرونده‌ای بسیار منطقی و مستدل در مورد عدم تقلب اینگرام ارائه می دهد، نمی توانید جلوی شک و تردید خود را بگیرید. همچنین اد کامینگ نیز می گوید این سریال، نسخه ای بسیار خوش بیناته تر از حوادث اطراف چارلز اینگرام است که از زوایای دید مختلفی روایت خواهد شد که در آن ها شفافیت و همدلی به واضح است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.