دانلود سریال
The Undoing

5510 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 100479
10
/
7.4
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Undoing
دانلود سریال The Undoing

خلاصه سریال the undoing

داستان سریال the undoing، زندگی تراپیست موفقی به نام گریس (نیکول کدمن)، همسرش جاناتان (گرانت) و پسرش (نوآ جوپ) را روایت کرده است. زندگی گریس همان طوری است که همیشه برای خودش تصور می کرد. او یک تراپیست موفق است که اولین کتاب در دست انتشارش هم به زودی منتشر می شود. ولی در پی اتفاقاتی که صورت می گیرد، گریس متوجه خواهد شد که همسرش زندگی مخفیانه ای دارد که احتمالا مربوط به یک قتل وحشتناک می شود. والدین خانواده فریزر شغل های پردرآمد دارند؛ جاناتان با داشتن دکترای سرطان شناسی در حوزه کودکان مشغول به کار است. با این وجود، زندگی شهری آن ها خوش و خرم در جریان است و کار پر مشغله آن ها تأثیری روی ازدواج و پرورش تنها کودکشان نگذاشته است.

تماشای این زندگی قطعا حسادت شما را برخواهد انگیخت؛ ولی به نظر می آید چیزی در ظاهر پیداست و آن هم این است که آرامش قبل از طوفان است. تنها ایرادی که می توان به این خانواده گرفت، انزوای اجتماعی آن هاست. این موضوع در مدرسه تیز هوشان هنری شیوع پیدا می کند. گریس عضو شورای والدین قدرتمند مدرسه است؛ ولی پس از مدتی متوجه خواهیم شد که اگرچه پدر او (با بازی دونالد ساترلند) یکی از اهدا کنندگان بزرگ کمک های مالی به مدرسه است، ولی گریس نمی خواهد از موقعیت و ثروت پدرش بهره‌ای ببرد. او در عوض سعی دارد حس امنیت و اقتدار شخصی را از زندگی شغلی خودش به دست آورد.
 

سریال the undoing

این سریال بر اساس رمان You Should Have Knownاثر ژان هانف کورلیتز در سال ۲۰۱۴ تولید شده است و به نوعی ترکیب مجموعه هایی نظیر Big Little Lies وBonfire of the Vanities  به شمار می رود. The undoingدارای ۶ قسمت است و ژانر آن نیز درام و روان شناختی است. نیکول کیدمن و هیو گرانت در این سریال به ترتیب نقش های گریس و جاناتان فریزر را ایفا می کنند و یک زوج نیویورکی درجه یک را تشکیل داده اند. The undoing محصول کشور ایالات متحده آمریکا است. سوزان بیر کارگردان این مجموعه و دیوید ای کلی نیز نویسنده سقوط پنهان، زوج اصلی سریال را با زیبایی و ظرافت هر چه تمام تر به تصویر کشیده اند.
 

نقد سریال the undoing

دیوید ای کلی نویسنده این سریال که سازنده سریال Big Little Lies هم بود، توانسته جنبه های مثبتی را از پروژه قبلی خود The Undoingبه دست آورد. با این وجود، این درخشش فوق العاده بازیگران است که سریال را از یک اثر درجه ۲ به اثری تحسین برانگیز و عالی تبدیل می کند. ستارگان این سریال با ایفای نقش فوق العاده شان سطح آندویینگ را از آنچه که می توانست باشد، بسیار بالاتر بردند.

عناصر رمز آلود و هیجان انگیز در The Undoing  به خوبی پیاده سازی شده است. علاوه بر ۲ بازیگر اصلی، دونالد ساترلند،‌ نوآ جوپ، ادگار رامیرز، لی لی ریب، مالتیده د آنجلیس و نوما دومزونی هم به شکل کم نقصی از پس نقش های متمایز خود برآمده اند. در آخر لازم به بیان است که این مجموعه تلویزیونی می تواند حسابی توجه شما را به خود جلب کند و در این شرایط پر تنش، بد نیست به صندلی تکیه دهید و اجازه دهیدHBO یک بار دیگر شما را هیجان زده و شگفت زده کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.