دانلود سریال
Lucifer

15642 تعداد بازدید
User 53
10
/
8.50
AnimeList Rating
User 333694
10
/
8.1
IMDB Rating
93
/
93
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Lucifer
دانلود سریال Lucifer

خلاصه سریال Lucifer

سریال Lucifer در مورد لوسیفر، فرشته ای جذاب و قدرتمند است که به علت شورش از بهشت بیرون انداخته شده است. لوسیفر به عنوان شیطان، خسته از گذراندن میلیون ها سال به عنوان ارباب جهنم و مجازات کردن گناه کاران، از زندگی اش در جهنم بی حوصله و ناراضی می شود. لذا برای مخالفت با خداوند، تاج و تخت خود را رها می کند و پادشاهیش را به سمت لس آنجلس، جایی که کلوپ شبانه خود لاکس را اداره می کند، رها می کند.

لوسیفر زمانی که درگیر پرونده قتلی می شود، با کاراگاه کلویی دِکِر (لارن جرمن) آشنا می شود. او پس از کمک به اداره پلیس لس آنجلس LAPD در حل پرونده قتل با استفاده از قدرتش در فهمیدن خسته های درونی افراد، به عنوان مشاور به کلویی در تحقیقات بعدی کمک می کند. در این مجموعه تلویزیونی، آن ها هنگام حل پرونده‌ با موجودات ماورایی مواجه شده و رابطه ای میانشان شکل می گیرد.
 

سریال Lucifer

مجموعه تلویزیونی لوسیفر با ژانر درام، جنایی و فانتزی، محصول کشور آمریکاست که توسط تام کاپینوس، فصل اول آن در شبکه فاکس از ۲۵ ژانویه ۲۰۱۶ تولید و پخش شد. اسپین آفی از سندمن حول شخصیت های موجود در Lucifer با عنوان سری کتاب های کمیک لوسیفر توسط مایک کری نوشته شد؛ هر دو توسط انتشارات ورتیگو از کمپانی دی سی کامیکس منتشر شده است.

در آوریل ۲۰۱۶، مجموعه برای فصل دوم به تعداد ۱۸ قسمت تمدید شد که از ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۶ تا ۲۹ مه ۲۰۱۷ منتشر شد. فصل سوم نیز از اکتبر ۲۰۱۷ تا مه ۲۰۱۸ در ۲۶ قسمت پخش شد. در ۱۱ مه ۲۰۱۸، شبکه فاکس تولید این مجموعه را پس از ۳ فصل متوقف کرد. ولی یک ماه بعد به علت اعتراضات شدید هواداران، netflix کار ساخت فصل چهار مجموعه به تعداد ۱۰ قسمت را به عهده گرفت که در ۸ مه سال ۲۰۱۹ پخش آن شروع شد. در ۶ ژوئن ۲۰۱۹، نتفلیکس مجموعه را برای فصل پنجم متشکل از ۱۶ قسمت در ۲ بخش ۸ قسمتی تمدید کرد و تاریخ انتشار بخش اول را سال ۲۰۲۰ و بخش دوم را ۲۸ مه ۲۰۲۱ اعلام کرد. در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۰ نتفلیکس لوسیفر را برای فصل ششم و آخر تمدید کرد.

سریال لوسیفر دارای ۶ فصل و در مجموع ۹۳ قسمت است. پیش تر ساخت این سریال بر عهده فاکس بود و نتفلیکس ساخت فصل ۴ و ۵ و ۶ را بر عهده گرفت.

 

نقد سریال لوسیفر

مجموعه تلویزیونی Lucifer در IMDB رتبه ۸.۱ را به خود اختصاص داده است. طبق نقد و بررسی که توسط بینندگان و نظرات آن ها شرح داده شد، خود ایده ای که لوسیفر در لس آنجلس به تعطیلات می رود، جدید است و همه چیز در دیدگاه لوسیفر مورنینگ استار زیباست، هیچ بد یا خیر خالصی وجود ندارد، همه هر دو را دارند. این نمایش باعث می شود بینندگان همراه سریال بخندند، گریه کنند و احساس خوشحالی کنند و احساسات افراد را درگیر می کند. همه بازیگران عدالت کامل را در مورد شخصیت ها رعایت کردند. علاوه بر همه این ها، یک کارآگاه و شیطان در حال حل پرونده های قتل بسیار جذاب است. نمایش در واقع پایان را نیز به عدالت رساند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-03-15 13:46:26
    لینک های بخش اول فصل پنجم شامل 1 تا 8 خرابه . لطفا درستش کنید
  • 1400-06-21 14:55:36
    چرا همه اینا میرن امریکا چرا مثلا لوسیفر نیومده مشهد :/رفته لس انجلس
    • 1400-06-13 06:21:21
      چرا چرت میگی :|
    • 1400-06-13 06:21:24
      چرا چرت میگی :|
  • 1399-09-18 18:43:55
    سریال خوبیه. بخش پلیسیش زیاد جذاب نیست ولی کمدیش خوبه. ارزش یه بار دیدن داره من شخصا بازیگر نقش لوسیفرش رو دوست دارم با نمکه.
  • 1400-02-14 07:42:40
    ممنون بابت سایت خوبتون میخام بدونم با سانسوره یا بدون سانسور؟
  • ali
    1400-06-25 02:26:28
    ادامه این سریال هم اومده لطفا در سایت قرار دهید
  • 1400-03-31 05:41:27
    پس قسمت های دیگه کجاست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.